Laat je plus 75 jarige zien

Ed Heuer Circa 1910

15 likes

Een zakhorloge met kwartier repetitie, dag, datum, maan en maand aanduiding en stopfunctie in een gouden kast van Lugrin (de voorloper van Lemania)
Uit het begin van de 20ste eeuw

Een stel militaire zakhorloges uit de oorlogsjaren of kort erna.
Ik heb er nog meer en wil niet weten hoe een geigerteller in mijn bureau zou reageren

Een Pierce monopusher, ik denk uit de jare dertig, maar laat me graag corrigeren

Een Pontiac van ca. 1938

30 likes

Dit horloge is van mijn opa geweest. Volgens mijn vader is het in 1932 gekocht. Het uurwerk loopt niet meer. Graag wil ik het op laten knappen.
Weet iemand een goede horlogemaker die dit goed kan?

15 likes

Leuk topic, met prachtige horloges!

De Tollet uit 1946 mag hier:

Net als de UG uit 1945:

37 likes

Jaren 30

19 likes

Leuk topic! Ga ‘m in de gaten houden.
Keep on posting :ok_hand:

Leuk topic :smiley:.
Ik doe mee.

22 likes

Gelijk maar een stapeltje erin dan :innocent:

1922

2x 1925


2x1932


1934

1936

3x1939



1942

1944

1945

27 likes

Mijn enige uit die jaren: Breitling Premier 765 ‘Elka’.

Beetje gesmokkeld; deze waren er vanaf begin jaren '40, maar serienummer van dit exemplaar wijst op '51

15 likes

Mooi om te zien al die jonkies :older_man::yum:

12 likes

Wel ja joh, waarom niet zoveel tegelijk :joy::ok_hand:.

1 like

Precies, waarom niet :muscle: :muscle: :innocent: :blush: :sweat_smile:
Heb de zakhorloges nog maar even weggelaten :innocent: :innocent:

3 likes

Herkenbaar, ik dacht hetzelfde. Heb de zakhorloges ook maar even gelaten :sweat_smile:.

2 likes

Voor een zakhorloge is het ook niet heel bijzonder dat het 75 jaar oud is; hoewel er na 1946 ook nog best de nodige gemaakt zijn :sunglasses:

1 like

Die gouden Tissot is bijna too good to be true😜

1 like

20 likes

Het is waarschijnlijk ook een redial, al is het wel een nette. Heb er al met de nodige mensen discussies over gehad :sunglasses:

1 like

Het eerste horloge van mijn vader, wat hij op 18 jarige leeftijd van zijn ouders kreeg.
Helaas sinds enkele weken in mijn bezit. En dat komt niet omdat ik het geen mooi horloge vind. Wat het staat boven kijf dat dit horloge wel in de top 4 van mijn meest dierbare horloges behoort.
Het moet uit 1952 komen.
Een Alpina 582, bumperautomaat.

19 likes

Nu bij de horlogemaker :slight_smile:

19 likes

Ca 1935

16 likes