Pfoe… reël… da’s moeilijk… momenteel is “reël” een Vostok?..
zodra ik weer werk heb, dan komen er heel andere modellen op die lijst…
een mooie Titanium Seiko bijvoorbeeld…
of een Certina
vergelijkbaar met het horloge wat ik mijn vader heb gegeven…
Mijn wishlist verandert echter de hele tijd. Pas als ik het geld heb om iets leuks te kopen weet ik wat ik wil, voor die tijd is het meer een geval van ‘die kan er ook ooit komen’.
Zijn een paar leuke wensen, nog!(tu)
Even FYI (misschien kun je er zo alvast een van je wishlist schrappen;)), ik zag laatst dat boumanonline die Certina DS Action, maar dan met rode bezel (vind ik ook best geinig!) voor een heel scherpe prijs in de SALE heeft staan!
Hopelijk heb je er wat aan!
Eind van het jaar komt er in ieder geval een uit het rijtje Sumo, DS Action Diver, Orient M-Force of misschien wel een Deep Blue. Ben nog steeds stevig aan de diverwatcheritus…
Vind op dit moment deze stiekem wel heeeel erg leuk!:~
Verder wil ik nog wel een keer een Hamilton PanEurop of een TAG Heuer Aquaracer.
Zijn een paar leuke wensen, nog!(tu)
Even FYI (misschien kun je er zo alvast een van je
wishlist schrappen;)), ik zag laatst dat
boumanonline die Certina DS Action, maar dan met
rode bezel (vind ik ook best geinig!) voor een
heel scherpe prijs in de SALE heeft staan!
Hopelijk heb je er wat aan!
Er staan al een hoop leuke gepost, ik zal een paar van mij wish-list hier ook plaatsen. De lijst wisselt vaak, maar dit is wat ik op het moment wel kicken vind.
Om het enigzins reëel te houden laat ik alle minute-repeaters, Blancpains, Patek-Philippe en dergelijke maar achterwegen:D
Van der Klaauw, prachtige nieuw rotor ontwerp:}
Zwart, of blauw?:S
Nou… :S
Het lijstje wil inderdaad nog wel eens wijzigen, maar de laatste tijd vrij stabiel.
Zal de webruimte niet verspillen met foto’s ;), de meeste, dan al niet alle, zijn wel bekend.
Short-list
TagHeuer Monaco
Rolex Datejust II
Omega SeaMaster Planet Ocean (oranje bezel)
Frederique Constant (iets met maanfase)
longer-term-list
Patek Philippe Nautilus staal
Breguet Marine
Christiaan vd Klauw
Rolex Yachtmaster II staal
Hublot BB rose-goud/wit
If ever…-list
Rolex Skydweller rosé-goud
ALS Datograph
Ulyssee Nardin maxi marine
Audemars Piquet Royal Oak offshore Safari
En eigenlijk is de Rolex Sky-Dweller wel HET horloge waarna alles stopt… Maarja kan ik nu ook makkelijk zeggen, de kans dat ik hem aanschaf… Is euh…
Een nul komma ontelbaar veel nullen …
Maar wie weet…