Naar aanleiding van het “Laat je hommage topic” hier nu de mogelijkheid om helemaal uit de kast te komen!
Helaas kan ik zelf niet mee doen.
Naar aanleiding van het “Laat je hommage topic” hier nu de mogelijkheid om helemaal uit de kast te komen!
Helaas kan ik zelf niet mee doen.
En ik ben nog steeds blij ermee. 

Ik heb geen replica’s. Nou ja, ééntje…maar ik vind mijn Seiko mooier dan mijn nep Rolex. Dus laat ik 'm niet zien. Pas als ik de echte heb leg ik ze naast elkaar.
Niet van echt te onderscheiden!
Naar aanleiding van het "Laat je hommage topic"
hier nu de mogelijkheid om helemaal uit de kast te
komen!Helaas kan ik zelf niet mee doen.
Is dit een strikvraag? 
“- Op dit forum worden replica horloges niet op prijs gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht je een vraag over een replica horloge hebben, zoek dan svp een ander forum.”
dit topic heeft vplgens mij geen lang leven
Het “fruitvliegjes topic”
Popma Schreef:
Het “fruitvliegjes topic”

+1 :d
Ik heb geen replica’s
Beetje flauw topc wel. Opeens zijn deze politi-klokjes een ‘echt dieptepunt’? Ik heb al zo vaak een marina m langs zien komen, wat toch ook gewoon een (slap) aftreksel is…? Ik zal er geen dragen, snap de populariteit ook niet helemaal maar als een ander er zo enthousiast van wordt ach.
gr, HJR
Wat ik met dit topic wil zeggen:
Zolang er maar een ander naam op staat vind de “horloge liefhebber” het prima aldus een groot aantal hier op het HF.
Man er is toch genoeg leuks te koop in werkelijk alle prijsklassen zonder direct voor zoiets zieligs als een Orologi, Parnis, Marina, Alpha etc. te gaan! Wil je dan toch graag een Omega, IWC, Rolex o.i.d. Houdt dan niet jezelf voor de gek en koop dan niet deze rommel maar spaar gewoon even door.
My two cents.
Marc
Beetje flauw topc wel. Opeens zijn deze
politi-klokjes een ‘echt dieptepunt’? Ik heb al zo
vaak een marina m langs zien komen, wat toch ook
gewoon een (slap) aftreksel is…? Ik zal er geen
dragen, snap de populariteit ook niet helemaal
maar als een ander er zo enthousiast van wordt
ach.gr, HJR
Klopt na Parnis,Alpha en Marina dacht ik dat de bodem bereikt was maar het kan dus nog dieper. Waarom dan niet meteen de logische volgende stap nemen en direct een replica aanschaffen. Dan houdt je niet alleen jezelf maar ook een ander voor de gek. Brrrr…