Laat je SEIKO G. nee, Seiko5 zien!

Dit 5je is ook bezig aan een transformatie. Als het goed is vanavond klaar. Dan laat ik het wel zien.

4 likes

Zee egel? Ik ben je kwijt😳

1 like

Haha sorry, is ook niet echt logisch. Maar de bijnaam die aan dit model is gegeven is ‘Sea Urchin’.

1 like

Ouwe 5

ja, een Seiko met de do van domega :wink:

5 likes

Mooie Oude

2 likes

Dank je Bill, Tja ik vind het zelf met die ovale kast en vette geïntegreerde bracelet een lekker eigenwijs design. Zo anders dan wat nu van Seiko voorbijkomt…
Ik heb er nog een in andere kleur maar die is in slechte staat helaas :confused:

Al heel wat jaren een zwak voor vijfjes hier. Vooral omdat ze lang niet altijd een alledaags wijzerplaatje meekregen.

7 likes

Nope… nog niet klaar. Zal nog wel ff duren denk ik. Gisteren gepoogd de wijzer te vervangen… laten we het zo zeggen…het werkte allemaal niet zoals ik wilde/had gehoopt. Dus dat gedeelte ga ik laten uitbesteden. (Ik moet ook nieuwe wijzers hebben :roll_eyes: ) De kast zelf is wel klaar.

To be continued….

Dus tot dan… deze maar weer…

8 likes

Hier inmiddels mijn Sea Urchin voorzien van double dome saffier en keramische bezel:

Ook nog een beetje gepolijst her en der.

Ben erg tevreden met het resultaat, de originele bezel en glas bewaar ik natuurlijk zodat het altijd terug te draaien is wanneer ik er spijt van mocht krijgen.

16 likes

Goedemorgen!

9 likes

Beetje ‘anders’ dan de gemiddelde 5-jes :slightly_smiling_face:

9 likes

Die onderste foto geeft goed weer hoe mooi die wijzerplaten kunnen zijn @lassale

1 like

Deze was al een tijdje klaar… ( heb ik ook toentertijd al ergens gepost, ik weet alleen niet meer waar :face_with_peeking_eye: )
Zelf gepolijst, en voorzien van een dichte deksel, en voorzien van Baton wijzers.

5 likes

6 likes

9 likes

7 likes

Sportief

8 likes

12 likes

Zeldzaam kleurtje. Hou ik wel van!

1 like