Laat je SEIKO G. nee, Seiko5 zien!

Hiebij mijn SNKL45K1 op staal en op leer

7 likes

Zeg dat!

Inmiddels 2

Eentje wordt een mooi proef konijntje om wat dingen aan te veranderen. Sowieso een andere band en een saffierglas :sunglasses:

10 likes

7 likes

Mooie

1 like

3 likes

Weet je, @BroederBill, de mooiste Seiko’s zijn nog steeds de 5’jes.

De enige categorie en prijsklasse, die wáármaakt, hetgeen deze belooft.

Daarboven is alles zo’n beetje ‘rook en spiegels’, óók bij Seiko (heláás)

3 likes

@Watchout4thebus, Walter, ik rijd graag eens met jouw busfirma, waar je voor rijdt, mee naar Spanje of Kroatië.

Kan ik mooi meegenieten van jouw twee Seiko 5’jes, wanneer je aan het stuur zit. :wink:

1 like

Hi, 5

14 likes

Mooi hoor: ik had eens een Commodoor van de Kijkshop (4 jaar), als 16-jarige.

Deze zag er precies eender uit, maar natuurlijk niet dezelfde kwaliteit. :smiley:

3 likes

Ik ben momenteel de rabbitholes van de snxs79 aan het verkennen. De band van de snxs79 matched gewoon niet. Een gepolijste kast met een gebrushte band.

Daar je bij sommige filmpjes op youtube ziet dat ze de band swappen voor een oyster van Ome Ali met polished centrelinks, had ik zoiets van dat moet toch beter kunnen. Toch ook wel die Ali band besteld, maar die mocht er meteen weer af.

En zoals jullie wel weten had je vroeger ome Seiko. Die heeft echter een andere naam gekregen kwam ik laatst achter, maar dat terzijde.

Die had op zijn site voor de snxs 2 opties staan. Zowel een Jubilee als een President style bracelet.

Ik ben voor die tweede gegaan daar ik het toch wat meer bij het origineel wil houden.

Yay or Nay?
Origineel:

President:

President een verbetering?
  • Yay
  • Nay
  • Je plaatst ook geen deuren van een Porsche op een Honda.

0 stemmers

2 likes

Waarom doorgroeien naar een evt Major league, als de 5jes ook prima voldoen? :pray:t3::hugs:

10 likes

En de familie is uitgebreid…:grimacing:

13 likes

Een blauwe en een zwarte? Of is dat door lichtinval?

Idd een blauwe (SNKL43 ) en een zwarte ( SNKL83 )

1 like

De SRPK25 was de vakantie beater. Hij heeft een hoop meegemaakt. Heerlijk horloge :ok_hand:t2:

8 likes

5 likes

Toch mooi spul allemaal

1 like

5 likes

Mooie kleur. Weinig wijzerplaat ten opzichte van de vrij grote kast(bezel)

1 like

Een oudje, 24 a 25 jaar geleden? gekocht na een zomer bollenpellen. Mijn eerste horloge.

Zonet eens even goed schoongemaakt, dat was geen overbodige luxe.

12 likes