Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Sinds 1,5 in bezit. Dit horloge en dan met name de plaat verveeld niet… zeker niet met dit mooie weer :sunglasses:

5 likes

Mijn eerste Presage uit de Zen Garden reeks.

3 likes

8 likes

Wow, ziet er top uit!

1 like

Topic aanvulling, de JDM SARX017.

5 likes

Dank je wel :blush:

Hij is mooi Richard.
De groeten van zijn broertje.


Seiko Sarx013.

1 like

Bedankt @Jesus. Na het zien van de 013 heb ik de metalen band ook aangeschaft. Want dat vind ik toch ook een hele mooie combi.

Helaas vanwege een montage ongelukje :woozy_face: verplicht even de leren band er op.

  • Op zoek naar een nieuwe (rechte) band pin. 🫣

Heb je nog wel de collar ( busje ) die bij de pin hoort?

En, omdat ik 'm in zwart niet veel voorbij zie komen, nog even een plaatje van m’n ex:

15 likes

Die sunburst cocktail times zijn toch grandioos. Jammer dat blauw niet op leder bestaat.

Ben je hem niet beu? Lelijk man dat rode.
Anyway stuur maar een PB als je hem kwijt wil :v:t2::grimacing:

1 like

Ja, probeerde de pin vanaf de verkeerde kant er doorheen te duwen. Pin iets krom. Laatste 0,5 cm wil nu niet meer :frowning_face:
Multitasken moet je ook aan vrouwen overlaten :stuck_out_tongue:

1 like

Het staat niet op de wijzerplaat, maar is toch echt een presage. :smiley:

3 likes

Dan is het er dus geen :thinking: :grimacing:

Ik weet het dus niet. De eerste cocktail times (sarb065, sarb066 (die van mij) en sarb068) kwamen dacht ik uit onder de Presage lijn zonder Presage op de wijzerplaat exclusief als JDM model, maar later voor de “buitenwereld” met Presage op de wijzerplaat.

Er is hier vast iemand die dat beter weet dan ik, dus als diegene aanvullingen heeft, ik ben benieuwd. :+1::nerd_face:

Klopt, er zijn er genoeg waar présage niet op de plaat staat maar het wel degelijk zijn.
Sarw019, “chocodial” is er ook zo een.

Edit
Présage is trouwens al ooit gebruikt als lijn. In de jaren 90.

2 likes

Het is alleen labeltje, het houdt verder niks in. Dus als het labeltje er niet op staat is het het niet. Zo simpel is het toch? :thinking: Heb jij ergens iets van dit horloge waar presage op staat, doos, papers etc?

2 likes

Bedoel je zoiets ?

4 likes

Aha. :+1:

Voor zo ver ik weet heeft de SARB065 dat niet toch?

2 likes