Die blauwe secondewijzer is wel erg leuk zo!
Het is subtiel, maar maakt het toch net wat meer bijzonder
In Monaco toevallig?
Helaas niet.
Paar dagen op Kos, Griekenland
Ook geen straf
Vraag me nou af bij deze; ik heb de groene versie gepast. Bijzonder mooi, maar wat ik jammer vond was dat de indices, of uurmarkers, mat of geborsteld waren, in tegenstelling tot gepolijst bij m’n SARX055. Maar nu las ik ergens dat Grand Seiko op lichte wijzerplaten gepolijste wijzersets plaatst, en op donkere platen eerder geborsteld, ivm contrast ter verbetering van afleesbaarheid.
Doen ze dat geintje ook bij die sharp edges? Of zijn bij de witte variant die jij hebt de indices ook mat?? Op foto’s zie ik het niet goed.
Ik wist niet dat ze bij andere exemplaren mat waren - weer iets geleerd!
Hier inderdaad gepolijst, maar het is lastig op de foto te krijgen (met mijn skills en clip-on macrolensje in elk geval):
[quote="Master_Fan, post:541, topic:269442, full:true"]
Alleen de kroon valt me tegen, die is wel aan de grote kant…….de rest prachtig
[/quote]
Hahah dat vond ik juist zo mooi.
Geinig!! Op foto’s is het lastig te zien, het viel me op toen ik 'm in de hand had. Op video zie je het wel;
Vind het wel jammer want het mist wat van die mooie schittering. Maar wel een tof detail!
Ze schitteren prachtig in het licht inderdaad! Helaas lastig om dat over te brengen in foto’s.
Die groene wijzerplaat is ook wel erg mooi! Zou alle kleuren eens in het echt naast elkaar willen leggen.