Zojuist mijn FKM rubberen tropics voor de zomer binnen gekregen. Verrassend goede kwaliteit (op het eerste oog) voor EUR 8.50 van Aliexpress. Lekker soepel.
Nu rest de vraag, grijs, zwart of blauw? Wat vinden jullie?
Vind dat grijs wel sjiek staan. Het zwart is voor begrafenissen.
Die biauwe kan héél leuk zijn als de seconden wijzer ook blauw is, dat kan ik niet zien op de foto.
Mooi hoor!
Zwart is geen porem. Dat zou ik ook met leder hebben.
Blauw op zich is aardig, maar ik vind het type band eigenlijk niet lekker passen. Dat gezegd hebbende, de grijze oogt best leuk.
Het is uiteraard heel persoonlijk, maar een tropic strap past beter op een duiker. Een Presage is echt gemaakt voor leer vind ik… sorry
Fair point een beetje een uitprobeersel. Moet zeggen dat het in het echt wel beter staat dan op de foto’s.
Desalniettemin ben ik nog op zoek naar een suède/nubuck band en iets van leder. Ben altijd nieuwsgierig geweest naar struisvogelpootleder, maar misschien is die textuur een beetje druk met deze wijzerplaat.
Iemand toevallig nog tips?
Lizard.
Beetje aan de geijkte kant, maar ik vind dit een mooie band op mijn Presage, die heeft een beetje dezelfde uitstraling als jouw model. Dit bandje is van Pebro en is in meerdere kleuren verkrijgbaar. Is niet heel dressy, beetje textuur en goede dikte. Antilope leder blijkbaar Voor ca 35/40e niet wild duur ook.
Dat grijs van die tropic vond ik goed passen, jammere is dat het vrijwel dezelfde tinten zijn als bij de standaard stalen band; een andere kleur dan grijs geeft daardoor een leuke frisse look ter afwisseling.
Moet ik ook ooit nog eens proberen. Vind dat persoonlijk altijd mooi staan op vintage.
Zeker een mooie - dank voor de tip en je uitgebreide antwoord!
Blauw for sure!
Hele mooie combi!!
Een super combi!