Laat je Seiko Presage zien. Presage only

8 likes

Nieuwe band op de Sharp Edged “Shironeri”

8 likes

Dag en nacht met de NA.

10 likes

Gefeliciteerd, de broer van de mijne met open hart. Hij is mooi afgewerkt hè :blush:

1 like

Ja schitterend afgewerkt! Je kan je ogen goed de kost geven, helemaal in het licht :grinning_face_with_smiling_eyes:. Super comfortabele band ook.

1 like

Het laatste graan binnen halen …

13 likes

Ik heb het hele topic gelezen en het verbaasd me dat ik deze niet ben tegen gekomen! De Shippo Enamel limited edition! Prachtig vakmanschap wat betreft de wijzerplaat. Ik heb hem al jaren, maar draag hem niet meer. Sinds ik een Oris heb, ligt hij te verstoffen in de doos.

12 likes

Hi Willem, goed te zien dat je je weer interesseert voor horloges! Weet nog dat je een paar jaar geleden op Facebook meldde dat je je hele Seiko collectie ging verkopen, omdat er andere dingen in het leven waren.

Kun je uitleggen waarom je je Seiko Presage niet meer draagt? Je kunt toch afwisselen met de Oris als je de Seiko zo mooi vindt? Of is er iets dat minder bevalt aan de Seiko?

1 like

Hey Patek! Wat grappig dat je dat nog weet! Dat verkopen is toen niet zo goed gelukt, misschien maar beter ook. De passie voor horloges is nooit echt weg gegaan, maar heeft inderdaad een tijdje op een laag pitje gestaan.

Wat betreft de Seiko is het op papier een fantastisch horloge. Prachtige handgemaakte wijzerplaat, volledig roestvrijstalen kast, schroefdeksel met saffier en 10 ATM waterdichtheid. Ondanks dit alles is het niet wat ik tegenwoordig zoek in een horloge. Ik moet namelijk toch tot een bepaalde mate voorzichtig zijn met de Seiko. De Oris geeft mij het vertrouwen dat ik er écht alles mee kan doen, en dat waardeer ik meer dan de wijzerplaat van de Seiko.

Foto om het relevant te houden

9 likes

6 likes

oude foto van de Starlight

15 likes

8 likes

10 likes

Zeer mooie presage en zeer mooie wijzerplaat :ok_hand:

1 like

17 likes

Zeer mooi horloge @Laika

2 likes

Dank je, ben er ook erg blij mee.

Is zo 1tje waar je naar kan blijven kijken vind ik :ok_hand:

1 like

Dat is ook, en het draagt ook erg prettig. Lekker licht.

Dit soort presage was mijn eerste keuze vooraleer ik de sharp edge heb gekocht. Mischien binnekort toch maar eens overwegen als ik deze zo zie :grinning_face_with_smiling_eyes:.

1 like