Ik kwam het model hier op het forum tegen nadat ik eigenlijk een ander mooi Presage model had gezien. De SRPK50J. Maar die was hier niet te krijgen. Of misschien wel maar in ieder geval niet makkelijk.
Dus eens op google gekeken en er speciaal voor naar Maastricht gereden vanuit Breda. Daar hadden ze er nog een liggen. Maar absoluut geen spijt van gehad
Zeker en vast de moeite waard! Ik heb voor mijn presage van antwerpen (waar ik woon) naar hasselt gereden ook een tripje van 1u10. Op voorhand gebeld om hem aan de kant te laten leggen . Als je zoiets naar je zin vind zeker doen! Al is het 4 uur rijden
Gaaf! Welk model is dit?
Model SRPH78J1 is het
Erg mooi
Idd bij Vaessen in Maastricht
Ik had hem via de mail laten klaarleggen een aantal dagen van te voren. Toen ik in de winkel was hadden ze wel iemand aan de telefoon die interesse had.
Bizar trouwens dat ik deze ooit bij de Bijenkorf voor 50% heb zien liggen destijds. Nu nauwelijks meer te vinden
Ja, kan raar lopen.
Mooie dial @anon51387141EV aan zo’n donkere band/kast moet ik wel wennen. Is dat “door en door” dus stel dat er een krasje/beschadiging op komt dat het niet gelijk zo opvalt.