Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Deze zijn PVD coated, wil je geen krassen of butsen op hebben.

1 like

Dankje, dat begrijp ik volkomen. Ik vind het echt iets hebben zo in het zwart. Heb er eigenlijk bij de koop niet echt bij stilgestaan moet ik eerlijk zeggen :grinning_face_with_smiling_eyes:. Wel een goede opmerking, ik heb hem nog niet zo lang (maart denk ik) dus zal het wat afwachten wat dit met krassen geeft. Ja ik was er in eerste instantie geen fan van maar hoe langer ik er naar keek hoe verliefder ik werd. Ik vind het prachtig hoe ze met de kleur en licht hebben gespeeld als je hem iets schuiner houd is hij bijna zwart en recht op helder paars. Ze doen dat goed seiko :ok_hand:

6 likes

Sorry voor de slechte foto’s :grinning_face_with_smiling_eyes: en spelling haha

1 like

10 likes

13 likes

Allemaal mooie exemplaren @Jesus @Dave76 @anon51387141EV

2 likes

Hij mocht weer mee

8 likes

Fijne zondag club presage :wink:

10 likes

14 likes

Goed begin van de kantoorweek, allen.

16 likes

Het staat er niet op maar hij komt ook uit de Presage club.

Staat in het blauw maar niemand heeft nog toegehapt

7 likes

@Jozeph
Dat is ook een pracht exemplaar :wink:.
Is dit een speciale uitvoering?

1 like

Bedankt Glenn, ben er erg tevreden mee. Het is een doodgewone SPB165J1, geen speciale uitvoering :blush:, maar voor mij niet minder speciaal.

NA: Seiko Sharp Edged “Shironeri” SPB165J1

1 like

Voor de liefhebber in de sale bij HA Juweliers in Haren (Gr)

2 likes

Goede prijs, en zoals altijd is hij in het echt heel veel mooier dan op de render die erbij staat, en ook mooier dan mijn foto’s.

9 likes

Echt nice, toen ik mijn presage heb gekocht heb ik er heel veel bekeken maar deze heb ik over het hoofd gezien. Echt prachtig :ok_hand:

1 like

10 likes

Tijd voor een beetje “faux snowflake” vandaag :grimacing:

14 likes

Nog steeds spijt dat ik dit horloge verkocht heb… twijfel om hem weer aan te schaffen :joy: