Deze zijn PVD coated, wil je geen krassen of butsen op hebben.
Dankje, dat begrijp ik volkomen. Ik vind het echt iets hebben zo in het zwart. Heb er eigenlijk bij de koop niet echt bij stilgestaan moet ik eerlijk zeggen . Wel een goede opmerking, ik heb hem nog niet zo lang (maart denk ik) dus zal het wat afwachten wat dit met krassen geeft. Ja ik was er in eerste instantie geen fan van maar hoe langer ik er naar keek hoe verliefder ik werd. Ik vind het prachtig hoe ze met de kleur en licht hebben gespeeld als je hem iets schuiner houd is hij bijna zwart en recht op helder paars. Ze doen dat goed seiko
Sorry voor de slechte foto’s en spelling haha
Thanks
Het staat er niet op maar hij komt ook uit de Presage club.
Staat in het blauw maar niemand heeft nog toegehapt
Bedankt Glenn, ben er erg tevreden mee. Het is een doodgewone SPB165J1, geen speciale uitvoering , maar voor mij niet minder speciaal.
Goede prijs, en zoals altijd is hij in het echt heel veel mooier dan op de render die erbij staat, en ook mooier dan mijn foto’s.
Echt nice, toen ik mijn presage heb gekocht heb ik er heel veel bekeken maar deze heb ik over het hoofd gezien. Echt prachtig
Nog steeds spijt dat ik dit horloge verkocht heb… twijfel om hem weer aan te schaffen