Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Ik heb heel sterk over de groene getwijfeld, maar mijn SARX hierboven is qua kast bijna identiek, maar mooier. Dus toch voor iets anders gegaan in groen. In zwart is die Sharp Edge echter ook heel erg mooi, en zwart/netjes heb ik nog niet :grimacing:

2 likes

Goedemorgend :wink:

8 likes

Heeft er iemand al eens een sharp edged op een andere band dan staal gezet? Zo ja wat foto’s mischien voor inspiratie?:yum:

Deze had ik hier nog niet gedeeld hè … oude foto :blush: Toen het nog mooi weer was :cloud_with_rain:

11 likes

16 likes

Zalig horloge :wink:

1 like

NA Cocktail Time midnight blue moon

14 likes

Hij draagt wel lekkerder op staal vind ik. Betere balans.

7 likes

Heb 'm ook wel eens op rubber gezet bedenk ik me nu. Draagt heel comfortabel, maar past qua looks wat minder.

3 likes

@Jozeph
Thanks voor de foto’s. Ja ik vroeg me af hoe het er uit zou zien ivm de structuur van de wijzerplaat etc. Ziet er op zicht nog wel goed uit he :wink:. Ja ik was aan het denken voor eens wat anders, alleen wat moelijk met mijn kleurcombinatie vind ik zelf. Mischien zwart leder…

4 likes

Nice , veel plezier dermee :wink::ok_hand:

Mijn nieuwe draag-gerei is binnen. Ik kon een band voor de SPB293 op de kop tikken. Aangezien dat dezelfde kast is, zou het gek geweest zijn als die band niet op deze Urushi past.

Wat een ander horloge ineens weer. Blijft genieten deze.

Overigens heeft deze Craftmanship lijn wel wat GS-aspiraties. Qua band opbouw althans…

@Fate_Amenable_To_Change doen ze goed bij GS, de afgeslankte versie van GS heeft ook 66% vs 100% schakels én een kleine sluiting met afgeronde hoeken. Perfect op maat te maken.

GS uiteraard net allemaal wat strakker afgewerkt, maar toch. :+1:

16 likes

Prachtig! Staal staat hem perfect :raised_hands:t3:

1 like

Ik vind het erg geslaagd Jaco! Mooie band.

1 like

Nog maar een schaamteloze crosspost. Ik moet bekennen dat ik het eigenlijk super vindt!

16 likes

Skitterend :raised_hands: Die gouden details … helemaal mijn ding. Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Schitterend is ‘ie.

Moet dan telkens aan mijn SARX029 denken. Als die jouw indices had gehad in plaats van roman numerals èn die stalen band, had ik hem waarschijnlijk nog gehad.

IMG_0274

9 likes

Te gek zeg deze.

1 like

5 likes

Ik vind dit staal echt heel tof staan, maakt 'm een stuk minder oubollig dan op leer. Oubollig klinkt wat negatief, bedoel het eigenlijk zo dat het nu ik dit model op staal zie, 'm veel frisser vind ogen. Beetje GS stijl. Erg gaaf!

Oja: lekkere foto’s ook :ok_hand:

1 like