Het goede nieuws is dat ik dan nu weet wat er weg sprong, het slechte nieuws is dat die is weggesprongen… Nou ben ik blond, maar dit vind ik toch wel een stom systeem
Als je de busje kwijt bent even binnen lopen bij een Seiko dealer. Kost bija niets en hij heeft ze altijd op voorraad.
Is mij ook gebeurt in den beginne.
Maakt niet uit toch als er zon busje wegschiet je hebt nog schakels over lijkt me
Ik zal er met mijn vriend vanavond nog een keer naar kijken, hij heeft er een beter oog voor dan ik. We zijn met meerdere schakels in de weer geweest en ik ben bang dat we er nu dus wel meer dan 1 tekort komen. Er komt een punt dat je je verlies toe moet geven en met hangende potjes de seiko winkel binnen stapt (dat is toch al zo’n vreselijke straf!)
Oefening baart kunst. Alles in het horloge leven is een leerproces.
Met een beetje geduld kom je al een heel eind een goede werkplek is ook wel lekker.
Deze avond beetje zitten hobbyen met die Presage-band.
Ik had hiervoor nog nooit zelf zo n bandje met pen en bus ingekort,
dus het werd tijd om het zelf ook te ervaren.
Eerst even de horrorverhalen/ervaringen op dit forum bekeken (haha).
Ik had van tevoren al even gezocht naar de extra schakels en had nog 4 busjes reserve.
Vond het reuze meevallen ook omdat ik van het ergste uitging, wel uiteindelijk 1 busje kwijtgeraakt.
Zeer mooie plaat
Nice man
Is prima zelf te doen hoor die pin and busjes banden van Seiko aanpassen.
Zijn ook veel tips over op youtube te vinden.
Zeer mooi
Dankjewel!!
Heeft een zeer mooie wijzerplaat en die rode secondewijzer en romeinse cijfers zijn top
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een aanvulling op mijn andere Presage. Online aangeschaft en ik vind hem nog mooier ogen in het echt dan toen ik hem uitzocht.
Hier een paar plaatjes. Ik moet hem nog wel inkorten maar daar moet ik even rustig voor gaan zitten.
Oeh, heel fout, heel gaaf!