Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Dank je ,zowel die van jou als van @Laika ook prachtige opnames :ok_hand: :ok_hand:
Volgens mij staat er een van Jaco in het blauw ,echter niet met Romeinse cijfers.

1 like

18 likes

14 likes

17 likes

15 likes

15 likes

Toch een mooi ding. De bezel komt hier veel minder ‘cheap’ blauw over dan op de officiële foto’s. Hoe is dat in het echt?

1 like

Dat was zo’n beetje het eerste dat mij irl (en in daglicht) opviel…nadat ik 'm een paar dagen ervoor 's avonds op een donkere parkeerplaats bij vliegveld Rotterdam had besnuffeld. :sweat_smile:

Het is een prachtige indigo metallic kleur blauw, zoals ook de wijzerplaat. Erg chique en stoer tegelijkertijd. Ik vind het een topper…en het is heerlijk afwisselen met z’n broertje de SPB275 met bruine wijzerplaat en gouden indices en accenten. Geweldige modellen deze Presage serie. Ik ben zeer verrast, zelfs met het oog op m’n Grand Seiko geschiedenis kan deze serie z’n hoofd hoog houden. Een zeker voor de prijs.

Enfin…topper.

6 likes

10 likes

13 likes

11 likes

10 likes

11 likes

19 likes

Zijn dit de 35mm exemplaren?

Nee, de bovenste is 33,8mm en de onderste, de rode, 38,5

1 like

Mooi hoor! Hoe bevalt ie?

1 like

Bevalt erg goed. Het is een geweldig mooi model en erg veel kwaliteit voor het geld. Maar ja mijn onrust wint het uiteindelijk altijd toch weer…:nerd_face::blush:

1 like

Ze zijn mooi, de Sharp Edged modellen :+1::

Ik had niet anders verwacht :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Heerlijk zo eentje met frisse witte plaat. :ok_hand:

1 like