Hoe dragen deze horloges? Ik zit wel eens naar de blauwe versie te kijken
Hij zit goed. Ik heb 17,5 mm polsen en bij mij oogt hij niet groot. De band is van goede kwaliteit.
Dat is de 40mm variant?
Zijn ze zeker .
Zalig hoe het patroon lijkt te veranderen als je ze draait in het licht
Soms dan ben ik er een paar dagen op “uitgekeken” en dan valt het licht er ineens precies goed op en ben ik weer direct helemaal verkocht. Lekker dynamische horloges!
Ja
Ik hoor en zie weinig over de SPB363J1. Wat vinden jullie hiervan? Hoe sterk is staal en blijft het mooi zwart? Wat zijn jullie ervaringen?
![Schermafbeelding-2023-02-23-172043-1-510x510|500x500]
Hoe bevalt dit horloge? Ik ga de SPB363J1 volgende week in het echt bekijken. Kan weinig ervaringen terug vinden op dit forum
Ik ben er helemaal verliefd op, zeker het verhaal erachter. De kleurstelling is gebaseerd op ‘akebono’ het moment dat het licht de schaduw verdrijft, zonsopgang dus. De kopere aanduidingen stellen de zonnenstralen voor en sommige morgende ziet de lucht er wel degelijk zo paars uit. Dat was te zien aan de foto’s die ze bij het aankondigen van het horloge hadden gevoegd.
Als je het horloge schuin houd of in bepaald licht word de wijzerplaat bijna zwart doordat het relief het licht opvangt en hoe meer je het kantelt naar de rechte positie hoe meer het paar in beeld komt. Echt prachtig vind ik. Elke keer word ik er blij van en ik heb er al heel veel mee gestoot maar vind niet echt krassen of swirls en het zwart is nog even zwart.
Zowel de matte als de blinkende delen van de band bijvoorbeeld, natuurlijk heb ik het nog maar bijna een jaar dus ik weet niet wat het binnen een paar jaar geeft .
Als je het mij vraagt doen! Het is echt een uniek horlofe vind ik dat mooi is afgewerkt naar mijn mening
Let op de wijzerplaat:
Echt mooi vanuit verschillende hoeken en onder verschillend licht, soms is hij zwart en soms helder paars.

Dit ding in een stalen of -durf te dromen- titanium kast zou ik helemaal de bom vinden. Dat zwart is niet mijn ding, maar zoek eens een knap horloge met zo’n mooie paarse wijzerplaat…
Bij veel mensen niet maar ik vind het wel mooi, de wijzerplaat is inderdaad echt nice en veranderd heel hard door middel van ander licht
Mooie SARX Peter!
Dankjewel Wil. Het zijn dit soort horloges die de lat qua prijs/kwaliteit zo oneerlijk hoog leggen. Eigenlijk is het insane wat je voor 600 euro koopt met deze SARX.