Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Ik had 'm in het lichtblauw, maar vond hem idd net iets te groot en te dik, dus toch maar weer van de hand gedaan. De kleinere cocktails zijn qua formaat precies goed.

2 likes

Zal r hier ook wel van gaan komen. Zijn de kleinere varianten (38mm?) er dan ook in deze dial of komen die altijd met cijferaanduiding?

Altijd een mooie verschijning :wink:

1 like

13 likes

Mijn nieuwe Seiko SPB231J1. ‘Officieel’ met leren band, maar gister een stalen band van Seiko erom laten zetten. Naar mijn mening hadden ze het horloge zo moeten uitbrengen. Is het geen plaatje :heart_eyes:

15 likes

Mooi ding zo hoor! Überhaupt een gaaf model. Maar ik neem dus aan dat je graag die gouden details op de dial wilde, anders had je reguliere zwarte wel gekozen? Die zit immers standaard op staal?

Hmm. Het model neigt eerder naar de dresser kant als je het mij vraagt dus leer is zeker geen vreemde keuze. Neemt niet weg dat ie prima op staal staat. Ik heb ook zo’n gevalletje.

12 likes

Jazeker!
Het is een mooie combi.

1 like

Ik vond de zwarte dial erg mooi icm met de rose wijzers. Daarbij komt dat het een erg mooie aanbieding was via de ING.

1 like

Blijf het een prachtige plaat vinden :ok_hand:t2:

16 likes

Jazeker mooi blauw is niet lelijk. :+1:

Seiko Cocktail Time SRPE17J1 Espresso Martini. :+1:

13 likes

Mooie wijzerplaat. Welke is dit?

1 like

Dit is de SRPH78J1

Daar heb je 100% gelijk in, pracht horloge man geniet ervan :wink:

2 likes

Mooi horloge, zeker op staal :blush:

1 like

Ik ook :yum:

1 like

Goedemorgend club presage, men dial ziet er vrolijker uit dan het weer hier in België😋.
Fijn weekend allen :wink:

5 likes

12 likes

8 likes

Ow nice, is dit al een oudere?