Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Dit is wel een mooie! :smiley:

1 like

16 likes

Mooie :+1:.

2 likes

Vandaag de originele zwarte band eens verwisseld voor een blauwe, past mooi bij de blauwe wijzers dacht ik :wink: Geeft toch weer een heel ander uiterlijk vind ik. Het bandje is van Hirsch en de easy quick bandpennen werkt heel makkelijk :+1:

12 likes

Staat zeer goed :+1:.

2 likes

7 likes

Thanks, is weer eens wat anders dan altijd maar zwart :wink:

2 likes

Even mijn 2 Presages in de kijker: een SSA303j1 en een SRPK61J1. De SSA303j1 met het caliber 4R57 heb ondertussen iets meer dan 5 jaar in mijn bezit en destijds overgenomen van een forumlid. In de tijd dat het in mijn bezit is, is het horloge voorzien van de gebruikelijke sporen maar nog steeds wordt dat zwaar ding gedragen.

De SRPK61J1 met caliber 4R35 heb ik na een jaar nadenken toch eindelijk gekocht want ik vind het een mooi horloge met een leuke knipoog naar het origineel van 1964. Het is een ‘limited Edition’… nu ja, limited :roll_eyes: van 5000 stuks is niet echt limited in mijn ogen maar ik heb het dus gedaan voor de looks. Ook deze zal regelmatig gedragen worden.

Momenteel de enige 2 Presage in de collectie. Hoewel ik momenteel nog in de markt ben voor een leuke Tudor, is het altijd mogelijk dat er hier of daar nog een leuke Presage gescoord kan worden.

11 likes

Weet niet of deze hier hoort. Voor de verandering een dames Presage. Sweet sixteen cadeau voor mijn dochter:

17 likes

12 likes

2 parels man!:ok_hand:

2 likes

Mooie! Waarom zou deze hier niet horen als er presage op de dial staat?:blush:

1 like

Mooie presage, heel dressy :+1:.

2 likes

Dat is waar. Ik zie hier meestal echter de “heren” modellen, hoewel dat wellicht een ouderwetse aanduiding is.

2 likes

Ja dat klopt maar ik vind vele van de modellen voor vrouwen wel mooi van presage. Zeer mooi zelfs :slightly_smiling_face:.

1 like

18 likes

15 likes

Mooie :ok_hand:

1 like

Blijft nice :+1:

1 like

8 likes