Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Kan mij voorstellen dat hittegeblauwd er niet uitkan bij een horloge van 450€ retail (Cocktail Time hier). Ook als ik kijk naar hoe dun de secondewijzer toeloopt naar het einde, is het denk ik een stuk makkelijker die secondenwijzer te dopen in verf dan het te hitteblauwen.

De Seiko sharp edge heeft bij mij een nieuwe look gekregen. Door de komst van de nieuwe grand Seiko ook op staal wilde ik wat veranderen in de collectie. Ik miste nog een leren band.

Grand Seiko, waar deze Presage lijn best wel wat van weg heeft gebruikt bijna altijd een krokodil lederen banden. Voor mij te klassiek en moest dus wat meer casual zijn.

Uitgekomen op een handgemaakt Epsom band in navy blauw. Wat vinden jullie?

11 likes

Niet mooi. Die moet gewoon op staal. Maar jij draagt hem, toch?

Mijn Sharp Edge (SPB231) kwam standaard op zwart leer…

7 likes

Heb zelf de witte. Andere banden dan het originele staal werkten voor mij om een of andere reden niet.

Zo van de pols af soms wel mooi, maar als ik 'm dan om deed viel het toch niet mooi naar mijn mening.

1 like

Staat heel mooi :heart_eyes:

1 like

Mooie :ok_hand:

1 like

Mooie wijzer :+1:, zeer mooie presage ook :wink:.

2 likes

8 likes

Mijn eerste presage, de ssk039 :grinning:

18 likes

Hartstikke mooi horloge! Enjoy! :grinning: :+1:

1 like

Sinds eergisteren mag ik ook!

14 likes

Mooie! Geniet ervan :wink:.

1 like

Ook een zeer mooie!

2 likes

12 likes

Wat een mooie wijzerplaat! geniet ervan

2 likes

Prachtig! Post gerust nog wat meer foto’s bij daglicht :blush:

1 like

Ga iknzeker doen

1 like

Sinds een paar maanden aan het rond neuzen op het HF. Sinds deze week een account aangemaakt.

Deze week mijn nieuwe Presage opgehaald bij de juwelier en ik dacht die past pefect in dit topic!

18 likes

Die past hier zeker, welkom!