Tja, ik kon even geen andere titel bedenken, maar ik heb net in het woensdag topic onderstaande foto gepost en ik bedacht me dat veel horloges met leuke verpakkingen, papieren en andere accesoires komen die we eigenlijk nooit showen.
Dus bij deze, laat eens een keer je hele set zien
Altijd leuk om te weten wat er allemaal bij een horloge geleverd wordt.
Klopt die had ik maar de Breitlings zijn inmiddels allemaal verkocht evenals het grootse deel van de rest van mijn verzameling (Er staat momenteel nog een Glycine Airman te koop op dit forum).
Hierdoor heb ik nu nog slechts 2 horloges over (Rolex Sub en EXII). Mijn doelstelling is om maximaal 3 horloges te hebben (dat maakt alles 's morgens een stuk makkelijker) en ik ben nu dan ook hard aan het sparen voor nummer 3.
Ik zal binnenkort een foto maken van mijn andere Rolex setje
Het low end segment mag ook worden vertegenwoordigd… Hier zijn mijn setjes…
Eric Haze Ltd edition met 25th anniversary blik ontworpen door de kunstenaar zelf.
Casio Surfrider in Eco verpakking.
In4mation Limited met speciale verpakking.
Mr Cartoon Limited met speciale verpakking
Spike Lee ltd.
En dit is wel het ultieme setje hoor. Marnix Moed heeft hem gekocht en ik ben zeer benieuwd naar zijn fotos.
Brutus: Je hebt helemaal gelijk! Zou overigens graag een keer foto’s maken van je horloge… als je dat leuk/goed vind en je niet te ver uit de buurt woont. Ik kom uit de regio 024.
/Adam24-08-2009034ba.jpg
I.r.l. heeft de wijzerplaat een creme kleur en
niet zo licht als op de foto.
Als het weer goed weer is, zal ik nog een paar
foto’s maken.
@Bidle: in deze complete staat is het bijzonder
zeldzaam en ben er dan ook bijzonder blij mee;
dus
voorlopig…
Klopt het dat de wijzerplaat is opgemaakt.
Het lijkt net of er wittige waas over de indexen
zit.
Kan ook aan de foto liggen hoor. @2006: Ligt aan de foto (witbalans?..) en het oude en inmiddels gelijk met de onderhoudsbeurt vervangen gecraqueleerde glas.
Daarom schreef ik al onder de foto dat de kleur i.r.l. creme is.
Leuke setjes Dreski! Hahaha, ik dacht in eerste instantie heel even dat jij je ook (alweer;)) niet kon beheersen
Helaas is m’n setje nog niet binnen Heel even dacht ik dat de postbode kwam met m’n nieuwe aanwinst. Maar helaas, is een teddy-beer-beamer voor een babyshower. Dus ik moet nog even geduld hebben… en jullie ook!
Leuke setjes Dreski! Hahaha, ik dacht in eerste
instantie heel even dat jij je ook (alweer;)) niet
kon beheersen
Helaas is m’n setje nog niet binnen Heel even
dacht ik dat de postbode kwam met m’n nieuwe
aanwinst. Maar helaas, is een teddy-beer-beamer
voor een babyshower. Dus ik moet nog even geduld
hebben… en jullie ook!
Ik ben een doorgewinterde Marvel fan. Ik kan het gewoon niet maken een Batman horloge aan te schaffen zonder dat ik eerst een Spider-man G shock heb.