Weekend
Thanks! En dat klopt wel ja
Ik heb nul ervaring met GS, dus ik kan het je niet zeggen! De kleur is creme, zilver, champagne achtig. Heel subtiel. Ik vind het prachtig!
Eens! Zoiets moet ik zelf ervaren om een mening te vormen. Het stoort me totaal niet en ik vind het een leuke variatie in de collectie
Echt een mooie
Vandaag kwam mijn tweede vintage Chronomaster binnen, en nu in chronometer uitvoering.
Het bouwjaar is 1969, het chronomasterembleem ziet er gelukkig nog prima uit.
Citizen heeft voor dit model geen speciaal uurwerk ontworpen maar het al bestaande Homer uurwerk flink onder handen genomen en gelijk een secondestop toegevoegd.
De oude met datum 25 jewels, de nieuwe zonder datum 22 jewels.
En een oude advertentie.
Heel cool!
absoluut een knaller
je zult het mss niet geloven, maar ik was deze week ook aan het zoeken op het net naar deze patser
zijn niet echt goedkoop, tenminste die ik vond toch niet
Dank je. Ik heb een jaartje of twee de Japanse veilingsite in de gaten gehouden en had eindelijk beet.
De andere bieders gaven het gelukkig al snel op.
Gave aanwinst!
Leuk die advertentie erbij, maakt het lekker compleet.
Gefeliciteerd. Uber cool
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum.
Maar ik heb van de week mn we automaat aangeschaft en toevallig kom ook zojuist een foto hier tegen van een citizen met een cal 8322 uurwerk erin … En dat lijkt erg op die van mij…maar dat is een Volkswagen horloge made in Germany…is dat gebruikelijk dat het uurwerk " uitgeleend" wordt oid.
Ik probeer ook foto’s toe te voegen , maar tot nu toe lukt mij dit niet
Hehe , idd eindelijk gelukt…thanks
Citizen-Miyota uurwerken zijn voor iedereen te koop, je komt ze daarom ook veel tegen in de kleinere Duitse merken.
Geen “The Citizen” of “Chronomaster” lijkt het?
De 1e 2x foto zijn van mn eigen horloge : Volkswagen , de 3e foto is van dit forum wat ik tegen kwam en is een citizen.