We zien het door de vingers.
Echt een beauty! Welke ref is dit?
Ik wil zo graag antwoorden dat dit de Bob Ross Special is, maar helaas. There are no mistakes, and today not even any happy little accidents.
Het is de The Citizen AQ4100-06W Ibuki uit de Iconic Nature Collection. Een limited van 250 stuks, helaas is alleen de AQ4100-22W nog te koop, als limited, de vier seizoenen zijn bij mijn weten weg.
Je vindt ze soms rond de 2000 ballen tweedhands, na import uit Japan.
Kunstgras.
Schuurspons.
Zijn alle vier nog beschikbaar via Chrono24.
Je geliefde Ibuki, nieuw.
Dat moet je nog maar afwachten.
Dat heb ik in het verleden fout zien gaan.
Mooie band ook!
Die wijzerplaat en die kleur
Dit is absoluut de mooiste met een gekleurde wijzerplaat.
Hee, waar heb jij die bracelet er bij gesourced, wat is het modelnummer, en (als ik zou boud mag zijn) wat heeft ie gekost?
Top, dankjewel. Deze Bob Ross staat op mijn shortlist als volgende aankoop. Wel prijzig maar bijzonder exemplaar!
Ik wilde perse een bracelet bij mn Chronomaster aangezien deze ter gelegenheid van de geboorte van mn tweede zoontje is en ik bij eerste ook een Chronomaster op bracelet gekocht heb. Fijn als ze gelijkwaardige horloges krijgen (naja… als ik ze er oud genoeg voor acht, dus dat duurt nog wel 20 jaar).
Magi van SoloJapan vond dat wel een begrijpelijke reden en wilde zodoende wel moeite doen. Bleek niet makkelijk. Maar wel gelukt dus. Type nr. heb ik geen weet van.
Kosten voor de bracelet zo’n €600 afhankelijk van de Yen.
Voor de geintreseerde: The Citizen Titanium vouwsluiting €180 (voor de andere Chronomaster).
Deze past mogelijk ook en is wat goedkoper…
Vergeet niet dat deze ook bestaat!
Ik zou toch echt adivseren om iets meer uit te geven en gewoon de bracelet voor de AQ4100 kast te bestellen, maar soit.
Erg mooi.