Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

mijn inziens, als je over een dresswatch spreekt, dan gaat de AQ6100-56L op kop,
waarom vraag je? wel zonder enige poespas zoals datum en andere,
maar dat gezegd zijnde draag ik ze allemaal gaarne, zoals je hier kan zien :joy:

5 likes

Ze hebben weer 2 nieuwe modellen aangekondigd :slightly_smiling_face:

20 likes

Zou voor de blauwe gaan

1 like

Ik heb de vouwsluiting via Sakura watches uit Japan gehaald.
Was niet gemakkelijk. Ze gaven aan dat The Citizen nog maar een paar van deze sluitingen hadden en ze die niet zomaar wilde verkopen (?).
Maar goed, wel gelukt.

16 likes

Te lui om het uit te zoeken: echt goud op de onderste?

Nice horloge en wat een lume :heart_eyes:

Nice :ok_hand:

1 like

Mooie foto en mooi horloge :+1:

1 like

Is dit een aanbieding ?

3 likes

Ik zou ze wel weer eens een andere kastvorm zien uitbrengen. Desnoods weer terug naar de oudere aq4020 kasten, of zelfs de aq4080 versies.

Dank je wel :+1:

1 like

Een korte NA of een reviev na een jaar.

Inmiddels had ik reeds een aantal Citizen Eco’s en werd daar steeds enthousiaster over. De kwaliteit en nauwkeurigheid hadden een grote aantrekkingskracht.

Maar het kon nog beter, The Citizen. Op het forum lekker gemaakt met het schuursponsje werd dat de zoektocht, de blauwe.

Maar helaas weinig te vinden of te duur. Bij die zoektocht kwam ik ook de AQ4100-57L tegen. Met die mooie blauwe wijzerplaat een meer dan goed alternatief.

Achteraf wellicht zelfs een betere keus, want o wat is die mooi met die diep blauwe plaat. Je blijft er naar kijken :blush:. Draagcomfort is ook perfect, deze ¾ van het jaar gedragen en de rest verdeeld over de overige verzameling. De Oceanus S100 is trouwens een goede 2e, die doet weinig onder voor deze The Citizen. Wel een stuk goedkoper.

Waarom een jaar wachten met de NA? Nou ik wilde weten graag melden of zo’n A060 binnen specs loopt. Nee, dat haalt ie net niet, de mijne loopt, +6 sec. in een jaar.

Wat ook opvalt is hoe krasbestendig de kast is, geen mini krasje te zien. Dat terwijl bij het dagelijks gebruik toch wel eens zo gestoten dat je dan met angst en beven kijkt wat de schade is.

Vooralsnog het perfecte horloge voor mij. Vooralsnog, want je weet maar nooit.

30 likes

Mooi verhaal Wim! :metal:

Dat vraagt om meer foto’s :wink:

1 like

Helaas dat ik zo’n slechte fotograaf ben :smirk:. Bovenstaande was al de beste uit een serie.

12 likes

Nice :ok_hand:

volgende week mag ik hier weer meedoen

28 likes

Mooie!

Heb je nou 2 Citizens incoming?

2 likes

Ja! Beide Eco Drive ook, uit Japan en de USA…(dan is dat Eco ook een beetje dubieus) :thinking:

8 likes

:rofl::rofl::rofl: