Wel mooi maar het voelt opnieuw als meer van hetzelfde. Er zijn nu meerdere donkerblauwe/zwarte modellen in deze kast.
Ik zou graag zien dat Citizen voor de high-end producten meerdere lijnen en kastvormen introduceert.
Wel mooi maar het voelt opnieuw als meer van hetzelfde. Er zijn nu meerdere donkerblauwe/zwarte modellen in deze kast.
Ik zou graag zien dat Citizen voor de high-end producten meerdere lijnen en kastvormen introduceert.
Dit blijft wel een topper J!
Deze is wel prachtig en die band past er perfect bij.
mine mine mine
Hmm, waarom een winnende formule veranderen? Zelf vind ik die kastvorm en dimensies perfect, maar smaken verschillen zeg maar.
Er is niks mis met die kastvorm, ben ik met je eens maar alleen maar een andere wijzerplaat en spelen met de kleur van de secondewijzer wordt uiteindelijk wat saai
zolang de “lift” van de chronomaster niet tot een halt komt blijven ze hem in deze vorm presenteren,
van de A060 cal. heb ik mijn part wel van, doch de 0100 cal. mag van mij best nog uitgebreid worden
Oeh ja. Is dat de ex van peter?
Ja, die is er wat groter geschapen dus veel te ruim voor mij.
Gelukkig bedacht ik me toen ik gisteravond toen ik in bed lag dat ik nog een bandje had wat er ook op past.
Nog geen schroevendraaiers dus?
Nee, ik ben echt verschrikkelijk lui
Oi. Daar is ie dan. Ik denk dat we meer dan een maand gewacht hebben. Ze waren heel moeilijk nog nieuw te vinden, dus deze limited lijkt echt uitverkocht te zijn.
Een soort eindpunt in de hobby? Mijn 65L:
Even een quick en dirty wristshot. Het was vloeken met de double screw bracelet, maar met een kast-klem ging het ineens supersnel. De band klemde ik vast, dan is het verrassend makkelijk. Tip voor iedereen die er mee te maken krijgt (@solo ?)