Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Dank u :+1:t2::smiley:

Yeah Nils wat een topper :heart_eyes: Gefeliciteerd!

2 likes

Bedankt Peter! Moest toch een keer een Chronomaster dragen en bekijken :blush: …En wat jij zei klopt wel…Moet wel een beetje wennen aan de maat maar dat gaat prima, draag immers ook wel eens 36mm vintage…maar echt een gaaf horloge :+1:t2::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Verleden en toekomst naast elkaar :ok_hand:t2::blush:

17 likes

Ik doe mee @Slin :star_struck:

10 likes

Prachtig :ok_hand:t2::blush:

1 like

Wat een lekker ding! :grin:

11 likes

voor diegenen die een rode washi zoeken, ik zag deze langs komen op chrono24

2 likes

De tijden die het horloge op de foto’s aanwijst kloppen niet met de erbij geschreven tijden, die zouden moeten bewijzen dat het originele foto’s zijn…

Ff vraagje: @Piede die schroefjes…is dat bij alle Chronomasters…dat het schroefje in de buis zit? Hij bleef maar doordraaien :grin: …Is anders als bij de Perpetual divers…moest er ff achter komen maar wel mooi systeem verder :ok_hand:t2:

1 like

Bij deze banden moet je het even doorhebben Nils. Aan beide kanten zit een schroefje dus je moet met twee schroevendraaiers tegelijkertijd aan de slag :grin:

Vandaag wit :innocent:

9 likes

Nogal ja haha.
Oh man, die eerste keer… zweten, mopperen, zoeken en klooien.

Nu gaat het prima. Maar je hebt wel 2 van die mini mini schroevendraaiers nodig

2 likes

Ja…daar kwam ik achter…gelukt :+1:t2::laughing:…op zich wel een mooi systeem maar niet erg makkelijk :woozy_face:

1 like

12 likes

3 likes

Het scheelt maar een adelaar maar je moet even een deurtje verder

3 likes

Eh…Lumeshot van deze? Ben wel benieuwd :grin:

1 like

Er staat toch echt een adelaar op, aan de achterkant weliswaar, model AQ4000-51L

1 like

I stand corrected!!!

2 likes

Oeh, zou je niet zeggen op het eerste oog. Een undercover chronomaster. Nice, kende ik nog niet

1 like