Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

1 like

Oh ja…verkocht! :+1:t2::smiley: …Ik let daar niet op hey :face_with_peeking_eye:

1 like

4 likes

:joy:

2 likes

8 likes

Binnekort in dit theater

19 likes

Lekker hoor :ok_hand:t2::star_struck:

1 like

Lekker bezig Rik

1 like

Bijna onmogelijk om het meer groene van de wijzerplaat te “vangen”

16 likes

Hij is binnen! Lekker hoor.
Lijkt zo meer blauw. In ieder geval een plaat om vaak te bekijken :smiling_face:

1 like

Zeker! De stock foto laat het beter zien, evenals het patroontje in het papier

7 likes

Ik ben benieuwd hoe de plaat er uitziet in daglicht.

Tevreden met het horloge om de pols?

1 like

hij draagt prima voor mij, titanium en comfi crocoband ook. De maat is prima met 38 mm, denk dat de bovenstaande stock foto het kleuraspect het beste benaderd, het patroontje is enkel onder een specifieke hoek en lichtval zichtbaar.
Met mijn telefoon worden foto’s van de wijzerplaat eerder blauw dan het groenige. Super mooie ontspiegeling van het glas ook. Wat me eerder niet zo was opgevallen was de mogelijkheid om de uurwijzer apart te verstellen, waarmee de mogelijkheid voor een snelle datumwissel wat omslachtiger is. Maar er zit een perpetual datum op dus dat is ook maar een marginaal issue.

4 likes

Ben je vanavond/vanacht/morgenochtend lekker snel klaar met dat uurtje terug :smile:

2 likes

morgenochtend denk ik, net even alle posities van de maand en schikkeljaar gecontroleerd (stond dus op november…), de power reserve en de allignment van alle wijzers (tip: doe dit niet om 13:30… :roll_eyes:) :white_check_mark:

3 likes

11 likes

Mooie aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Vandaag kennismaking met The Citizen in Düsseldorf. Erg onder de indruk van de kwaliteit

10 likes

19 likes

Dit is mijn horloge nu

2 likes