Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Verschillend licht, verschillend karakter.

14 likes

Deze weer een keer om de pols

18 likes

ach, waarom niet,
laat ik ze ook nog maar eens zien :smiley:

20 likes

Heel goed, we zien ze te weinig. Maar draag je ze ook? :stuck_out_tongue:

1 like

eigenlijk te weinig,
enkel op zon en feestdagen en dan afwisselend :slightly_smiling_face:
deze zijn te mooi om in de week te dragen, ik heb altijd wel wat klusjes te doen :grinning:
nu ben ik op zoek naar een derde chronomaster en heb verschillende aanvragen lopen,
hopend dat er in het kort wat uitkomt :smiley:

Fysieke klusjes neem ik aan. Die van mij worden bijna elke dag gedragen, ondanks (of vanwege) hun schoonheid. Krassen krijgen ze tot dusverre toch niet met Duratect α :grin:

Een derde chronomaster… Zwart of andere kleur?

1 like

Zoiets toch? @anon59165879HF

12 likes

yep :slightly_smiling_face:

jazeker :star_struck: :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:
hier nog een afbeelding van mij die in de “zoekfile” staat :sweat_smile:

7 likes

Ik heb m gewoon om hoor vandaag :innocent:

Ik durfde het wel aan vandaag :slight_smile: #deskdiver

9 likes

Op 'nen tropic!

11 likes

Ziet er zeker niet slecht uit, alleen de kopse kant is dan niet zo netjes afgewerkt, daar zou ik mij aan irriteren vooral bij zulke goed afgewerkte horloges.

Nee, ik ben geen fan van de tropic. Begrijp wel dat je de combi wil proberen, maar wordt mij zo te, uhm, wit.

Dit horloge komt denk ik toch het beste tot zijn recht op de titanium band. Die shine…! :smiling_face_with_three_hearts:

Het was een tropicprobeersel, heb deze voor alleen verzendkosten mogen overnemen. Dus misschien gooi ik er ooit een netter afgewerkte omheen! Misschien ook niet:)

Zomereen, met een beetje een kleurtje om de melkflespolsen, wit kort broekje erbij… Mooi wit is niet lelijk;)

2 likes

Op leer staat het wat mij betreft ook erg mooi!

12 likes

Het blijft een ontzettend mooi horloge, voornamelijk de ‘washi’ versies. Ik ben al gedurende behoorlijk lange tijd fan van dit horloge, maar heb het nog nooit in het echt kunnen zien. Weet iemand misschien ergens waar ik deze eens in het echt zou kunnen zien? Het liefst in de omgeving van het Gooi?

1 like

@Fate_Amenable_To_Change lief aankijken, als je verliefd bent kan je hem meteen overnemen?

Je mag die van mij ook best eens bekijken maar ik bevind mij meestal in de driehoek Amsterdam-Haarlem-Schiphol

Liever niet. Maar als je naar het noorden rijdt laat je het maar weten, dan zet ik koffie.

1 like

Wat een lekker kleurtje.
@anon59165879HF Stuur maar een bericht

13 likes

zojuist via contact formulier online geantwoord :ok_hand:

Wie weet, als ik op het punt sta eentje te kopen, houd ik je er misschien wel aan! Bedankt voor het aanbod!

1 like