Na het volgen van dit topic voor een redelijke periode kan ik nu sinds vandaag ook mijn bijdrage leveren
Prachtig!! Had ik maar een eindeloos horlogebudget haha
O jee. Die wijzerplaat intrigeert me. Wat is het referentienummer van het horloge?
Lastig om goed op de foto te leggen maar daar zijn andere mensen beter in. Het is de (welbekende) AQ 4020-54Y met wasabi euh washi dial
Daar geef ik geen oordeel over Maar het is wel simpeler om als er iets, het terug naar Frankrijk te sturen dan naar Japan. Dat kan een argument zijn IMHO.
haha. Je hebt een tophorloge. Dank je voor de link. Met verwondering zitten lezen, samenvatting:
Een Toshi-washi dial ONDER een saffierglas. Verder Super Titanium kast met Dura-Tech coating. Zaratsu polijstwerk. A060 uurwerk, 5 seconden afwijking per jaar.
Dit beeld krijg ik er vandaag niet meer uit:
Ja, mooi artikel! Hier ooit op het forum tegengekomen en sindsdien niet meer uit mijn hoofd gekregen. Dus kijk uit dat het niet blijft na vandaag
Welkom bij de club
Ik poets nog liever mijn tanden met een staalborstel dan dat ik zaken doe met Fransen, zegt op zich dus niet zo heel veel nog…
Geweldig, proficiat
Zoals Willem al zei
Ja man, halfgare idioten die zo’n ding importeren en na een week weer verkopen. Wat zijn dat voor rare figuren!?
Deze is de hemel, de allermooiste imo! Alleen die 37,5 mm…
Helaas??? Titanium is top👍
Haha maar waarom zit er 5 sec verschil tussen???
Ah hij is binnen! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Tx, ik ben heel benieuwd hoe hij bevalt… kleiner, geen lume, nóg nauwkeuriger. Meer kleurvariatie, dat heb ik al gezien
En: 73 gram… Wat een comfort!