Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Na het volgen van dit topic voor een redelijke periode kan ik nu sinds vandaag ook mijn bijdrage leveren :smile:

21 likes

Prachtig!! Had ik maar een eindeloos horlogebudget haha

2 likes

O jee. Die wijzerplaat intrigeert me. Wat is het referentienummer van het horloge?

1 like

Lastig om goed op de foto te leggen maar daar zijn andere mensen beter in. Het is de (welbekende) AQ 4020-54Y met wasabi euh washi dial

2 likes

Daar geef ik geen oordeel over :wink: Maar het is wel simpeler om als er iets, het terug naar Frankrijk te sturen dan naar Japan. Dat kan een argument zijn IMHO.

1 like

haha. Je hebt een tophorloge. Dank je voor de link. Met verwondering zitten lezen, samenvatting:
Een Toshi-washi dial ONDER een saffierglas. Verder Super Titanium kast met Dura-Tech coating. Zaratsu polijstwerk. A060 uurwerk, 5 seconden afwijking per jaar.

Dit beeld krijg ik er vandaag niet meer uit:

Ja, mooi artikel! Hier ooit op het forum tegengekomen en sindsdien niet meer uit mijn hoofd gekregen. Dus kijk uit dat het niet blijft na vandaag :wink:

1 like

Welkom bij de club :partying_face:

Ik poets nog liever mijn tanden met een staalborstel dan dat ik zaken doe met Fransen, zegt op zich dus niet zo heel veel nog…

3 likes

Geweldig, proficiat :ok_hand:

Zoals Willem al zei

4 likes

Ja man, halfgare idioten die zo’n ding importeren en na een week weer verkopen. Wat zijn dat voor rare figuren!? :roll_eyes:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

16 likes

Deze is de hemel, de allermooiste imo! Alleen die 37,5 mm…

2 likes

16 likes

Helaas??? Titanium is top👍

“Hey mooie Citizen heb jij!”
… Wat is de kans dat deze twee elkaar tegen het lijf lopen?!? :grin:

18 likes

Haha maar waarom zit er 5 sec verschil tussen???

2 likes

27 likes

Ah hij is binnen! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Tx, ik ben heel benieuwd hoe hij bevalt… kleiner, geen lume, nóg nauwkeuriger. Meer kleurvariatie, dat heb ik al gezien :slight_smile:

En: 73 gram… Wat een comfort!

4 likes