Als je niet vooringenomen bent over quartz t.o.v. mechanisch, is het gewoon een perfect horloge
Qua gebruiksgemak is het ultiem.
En weer in het blauwe gedeelte te vinden…
Vooringenomen over quartz… Ik ben geen quartz fan: batterij wisselen, wil je je horloge dragen staat die stil en moet je eerst weer een batterij er in laten zetten.
Solar quartz daarin tegen: loopt altijd!
En dan The Citizen Solarquartz 5 seconden per jaar. Hoe gaaf is dat!
Het enige nadeel van dit horloge dat is voor mij dat je niet even naar de winkel kunt lopen om eens te kijken hoe deze er in het echt uit ziet!
Ik heb al sinds de release een oogje op deze! Hij blijft er echt erg goed uitzien op de foto’s!
Kan met niet voorstellen dat hij zal tegenvallen. Maar er zijn mogelijkheden om hem online te bestellen en binnen de wettelijke zichtperiode terug te mogen sturen.
FAtC heeft al eens aangeboden om die van hem te bekijken, die van mij mag je ook wel zien. Waar woon je?
Iemand die toevallig aan de kanten (1.5h max) van Brugge woont en open staat dat ik eens kom bezichtigen?
Klopt, top aanbod van ‘Fat c’ (ik moest even 2x lezen om te begrijpen wie je bedoelde). Ik woon in Hilversum en met 2 kleine kids is het best lastig om de tijd te vinden. (Ja ja… tijd moet maken). Hoe dan ook, komt binnenkort nog wel!
Woon jij dichterbij overigens? Dat zou weer schelen in tijd.
En blind kopen vind ik dan net weer wat te spannend. Alhoewel die in het blauw staat natuurlijk wel ligt te lonken!
The one that shall not be tagged…
25km dichterbij ongeveer, en overdag vaak rondom Schiphol te vinden.
Joh… Geen idee wat je bedoelt.
The Citizen AQ 4020 is weer teruggekeerd. Bijzondere hobby hebben we soms toch, voor het eerst dat ik een horloge dat ik eerder heb gehad weer heb teruggekocht.
Da’s ook (niet) toevallig…
Ze zijn prachtig👌
Die rode wijzerplaat Limited Edition is ook echt heel vet. Zie je niet vaak zo’n dieprode dial
Mooi duo