Die blauwe ziet er ook schitterend uit! Knap dat je daar zo rustig op kunt wachten🙂
Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst nog een Chronomaster aan de collectie toevoeg met een gekleurde wijzerplaat.
Die blauwe ziet er ook schitterend uit! Knap dat je daar zo rustig op kunt wachten🙂
Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst nog een Chronomaster aan de collectie toevoeg met een gekleurde wijzerplaat.
Bijzonder mooi maar het wordt een andere blauwe, zie een paar berichten hierboven.
Lijkt me ook een mooie kleur👍
Benieuwd naar je foto’s
Leuk. Vanwaar de keuze voor deze?
simpel, 5 sec per jaar accuraat, 5 year battery, perpetual calendar, duratect coating en erg betaalbaar
Haha, helder.
Je had 'm natuurlijk ook kunnen kiezen omdat je deze gewoon mooi vindt.
Nee, dat is te makkelijk
Mooi horloge en gelukte restauratie. Maar het is geen The Citizen/The Citizen Chronomaster
Oeps… Sorry…
Ik vermoed te weinig koffie gehad. Heb de topic niet voldoende goed gelezen.
Als ik deze moet verwijderen zal ik dat uiteraard doen.
Bedankt voor het compliment overigens.
dit is inderdaad één van de beste,
het cal. 100 is tot op de dag van vandaag niet te evenaren,
zelf heb ik mijn oog laten vallen op het AQ6100-56L model,
maar tot op heden nog niet in mijn bezit, en/of die er ooit gaat komen is nog maar de vraag.
maar ik blijf dromen
Citaat dit is inderdaad één van de beste
Ik doe al geruime tijd vergelijkend warenonderzoek met mijn AQ6100-56a.
Ongeacht smaak staat de AQ6021-51e (en varianten) mijlenver boven de andere. Afwerking, look & feel zijn gewoon zo uniek (en beter) dat de ambitie en prestige van Citizen er vanaf druipen.
Desalniettemin draag ik mijn AQ6100-56a bijna even vaak. Voor de afwisseling en het frisse voorkomen. Echter is het ‘gewoon een supermooi’ horloge. Waarbij de ander een waar kunstwerk is.
Gezien het geringe prijsverschil zou ik echt de AQ6021-51e aanraden als je moet kiezen…
M’n blauwe washi is onderweg!!!
Zeer fraai, trek dat plastic er eens even snel af dan kunnen we al dat moois eens even echt aanschouwen
Nou worden op dit forum regelmatig horloges populair doordat een kopert dusdanige fotografische kwaliteiten heeft dat het halve forum verliefd wordt op een horloge.
Dat zal met mijn kwaliteiten op dat vlak niet gaan lukken voor dit horloge!
Niet dat het aan het horloge ligt! Wat een knaller. Zoveel diepte in de wijzerplaat. Prachtig contrast met het polijstwerk op de indexen.
Zwaar onder de indruk!!