Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Niet te bekijken bij een dealer maar zeker wel verkrijgbaar.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Wat zijn de betere adressen?

Er zijn een aantal Franse/Parijse juweliers die ze leveren, en waar je ze ook in het echt kan bekijken. Ikzelf heb zelf de AQ4020-54Y bekeken bij Emile Leon in Parijs, op loopafstand van de Grand Seiko flagship store trouwens – voor als je wil vergelijken. :wink:

Aardige mensen, spraken ook goed Engels.

1 like

Hmm oké. Wat ik mij afvraag is hoe de gemiddelde chronomaster met licht speeld. Op de foto’s ziet het er goed uit, maar hoe doen ze het in het echt.

Zoals op de fotoos

1 like

Hebben ze veel of weinig licht nodig? Mijn GS heeft best wat licht nodig om op zijn mooist te zijn…

Dat ligt aan de wijzerplaat, de papieren wijzerplaten meer dan mijn blauwe hierboven, die al snel teveel sunburst geeft en dus te bling is

Hoor ik “te” bij een Citizen Chonomaster…? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Je zal hem toch niet in 't blauwe deel gaan zetten? Hopelijk blijf je er langer van genieten dan 2 weken. Het bandje is in ieder geval mooi rustig understated.

1 like

Ik vind van mijn twee Chronomasters:

De AQ6021-51e speelt het mooiste met licht op de kast en band, mooier dan menig GS.

De AQ6100-56a speelt het mooiste met licht op de wijzerplaat, indices en wijzers, vergelijkbaar met GS.

1 like

Speelt prima met het licht op een grijze dag in de trein

17 likes

Dat is precies wat ik nodig heb. Een horloge waar ik vrolijk van word op grijze dagen😂

1 like

Hij blijft, maar in de volle zon vind ik het te fel, net als ik zelf :sunglasses:

2 likes

:grin: :+1:t2:

Ik heb sinds een dag de chronomaster op het oog. Ik ben een beetje nieuwsgierig geworden naar de personen achter de bezitters. Wat voor type mensen kopen dit horloge. Wat maakt dat je voor jouw exemplaar gevallen bent en wat bezit je verder voor horloges. Niet dat ik mijn keuze ervan af laat vallen :wink:

Stoere gasten met een verfijnde smaak en oog voor kwaliteit

3 likes

Ik hou zelf niet zo van patser gedrag. Liever wat onder de radar en verfijnd.
Ben zelf ook erg blij met m’n Nomos, Casio en Seiko

4 likes

Kon het niet beter verwoorden.

2 likes

Daar sluit ik me volledig bij aan😄

Heb meer dan een jaar verlekkerd naar de AQ4020-54Y zitten kijken. Heb nu bijna drie maanden geleden de trekker overgehaald en nog geen seconde spijt gehad.
De Citizen ziet er irl prachtig uit en draagt zeer comfortabel. Maat is perfect voor mij. Past ook goed in de rest van mijn collectie.

15 likes

Gekke horlogenerds.

Wat maakt dat je voor jouw exemplaar gevallen bent

Is gewoon schitterend, understated, licht, nauwkeurig, buiten standaard etc.

en wat bezit je verder voor horloges.

Echt van alles wat.

7 likes