Erg drukke dial.
Ik vermoed dat dit een bijzonder mooie gaat zijn in het handje. Japanse renders zijn altijd kut.
Ik zou hem goed naast de groene kunnen leggen. Maar ik heb al een Shunbun in bestelling.
En die Credor dan?
zo nieuw zijn ze nu ook niet,
mss in een andere uitvoering maar in deze variant met die “vlokken” op de wijzerplaat bestaan ze al in 2020.
kijk anders maar eens naar de post 138 in dit topic, daar zie je ze al
Uiteindelijk gewoon laten varen. Mijn Spring Drive gaat de Shunbun worden, en dan is het goed. Ik vind de off center großdatum echt mooi, maar titanium en de rozenblaadjes winnen het op het eind van de rit.
Die vlokken bestonden, maar in deze kleurstelling heb ik dit horloge nog niet gezien. Mijn vrouw vind 'm te agressief geel-zwart, maar ik vind 'm heel OK.
ik geef ze gelijk, vindt hem ook niet geslaagd, ook de eerste versies niet,
maar dat is een persoonlijke mening
Als het goudkleurig is moet het goud zijn, geen coating.
Tja, heb de afgelopen paar maanden bijna weer een Tosa Washi bestelt, de groene of zo’n blauwe, maar iedere keer haakte ik af op de adelaar en de witte datum velden…
Enige minpuntje van mn zwarte toshi inderdaad, maar geen dealbreker.
Wat veel gelukkige bezitters van dit model. Het lijkt wel of ik de enige op het HF ben die hem niet heeft. Heb alleen maar gewone Citizens. Gauw één zoeken.
Mooi hoor!
Maar wel verkeerde topic… dit is voor het illustere gezelschap van The Citizen Chronomasters
En toch vind ik bij deze het witte datumvenster weer wel top staan. Heerlijke kleur plaat dan ook