Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Dank je wel. Zeer gewaardeerd :+1:

En met je eens. Ook al is de ‘afwijking’ van beide uurwerken (a060 & a660) hetzelfde, +/- 5 seconden per jaar (!), de autonomie van de eco-drive (a060) is natuurlijk prettiger dan de autonomie van de reguliere batterij. Overigens wel 5 jaar op dat ene batterijtje :grin:

Deze is van (plated) staal.

1 like

Inderdaad, het zal qua nauwkeurigheid niet uitmaken. Maar het idee dat je jaren lang vooruit kunt zonder een batterijwissel spreekt me zeer aan. Dat vond ik ook zo tof aan mijn ex.

Dat weet ik, daarom zou ik zou graag willen dat deze er zou zijn met het ecodrive uurwerk😊 Jouw model vind ik echt heel fraai.

1 like

Dit is dus bijna hetzelfde hoe ik erover denk, alhoewel ik titanium juist wel een voordeel vind.

Maar een extra punt voor mij is dat ik deze lugs mooier vind dan van de aq4080-52l.

1 like

Goedemiddag iedereen,

Weet iemand waar je een nieuwe chronomaster kan kopen. Ik heb wel gelezen dat ze alleen in Frankrijk worden verkocht wie heeft een adres of naam?

1 like

Wellicht in Berlijn bij Montredo
https://www.montredo.com/nl-nl/horloges/citizen/citizen-chronomaster/aq4030-51a/37223/

1 like

Ik zou een berichtje sturen naar Magi Mercadé van Solojapan.

info@solojapan.net

3 likes

Ocarat in Parijs.

26 likes

35 likes

Mooie foto’s man!

1 like

Dank je wel @Piede !
iPhone (14) en een vensterbank :grin:

2 likes

Hier ook poging met een mooie foto :stuck_out_tongue_winking_eye:

28 likes

26 likes

Wauw, die scherpe wijzers boven de korrelige wijzerplaat. Beauty!

1 like

32 likes

Sinds paar weken om de pols. Zeer content mee :partying_face:

21 likes

Hoe bevalt deze? Ben hier nu een week verliefd op dus begin er langzaam wel aan te denken om hem te halen. Is het zo geweldig als mijn brein mij wil doen geloven? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dat wordt lastig, denk eerder dat het laten opsturen wordt…

1 like

Overtrof mijn verwachtingen zelfs. Understated maar toch een eyecatcher. Mooi formaat en belachelijk goede afwerking. Je zou ook niet denken dat dit titanium is, qua kleur. Superlicht natuurlijk, zelfs met bracelet. Dit is er eentje die niet meer weggaat.

2 likes