8 likes
Maar o zo tof ![]()
1 like
Heel mooi!
1 like
Ik vind hem op Nato beter, maar gezien de likes is dat een afwijkende mening ![]()
1 like
Het is een Strapmonster, hij is inmiddels alweer wat bandjes verder en zit nu op een Bonklip Bamboo Steel (omdat ik veel fiets, ook in de regen). Zo heb ik wel de vintage vibes, maar zonder de nadelen (huilbuien na de regen)
7 likes
Deze TAG Heuer 4000 is geproduceerd van 1991 tot 1997 maar dit is een vroeg bouwjaar. Hopelijk kom er hier mee weg ![]()
5 likes














