Zal helpen @Cav ![]()
En mijn vorige Omega voor de sfeer, was toch een heel net exemplaar… maar 38mm van de Tag bevalt beter dan de 36mm
Zal helpen @Cav ![]()
En mijn vorige Omega voor de sfeer, was toch een heel net exemplaar… maar 38mm van de Tag bevalt beter dan de 36mm
Zeker! Heerlijk om die horloges voorbij te zien komen, toch een stukje jeugdsentiment.
Al die vintage horloges zijn leuk maar die hebben wij (zo schat ik in @Cav ) nooit echt meegemaakt. Deze wel! Daar kon je als kind verlekkerd naar staan kijken door de etalage.
Die TAG van @NOAD bijvoorbeeld, mooie tijdsgeest.
Zeker een net exemplaar! Dit noemen ze toch een pre-bond Seamaster of niet? Heb er wel eens naar gekeken maar de meeste zijn quartz en dan vind ik voor zo een weer jammer ofzo…
Klopt Pre Bond uit 1989 was dit. Quartz inderdaad al is er ook een automaat variant maar die zie je wat minder.
Gave special editions heb je van die Breitlings ![]()
Mijn allereerste TAG Heuer. Nieuw aangeschaft, midden jaren '90.
En de Seamaster uit het geboortejaar van mijn oudste kind ('99).
Exact!
Dat kon een Casio zijn, maar net zo lief een Tag Heuer, Porsche Design of Breitling. Toen ik aan mijn eerste bijbaan begon stond er genoeg moois te koop in de etalages. Ook in het buitenland. Vandaar denk ik mijn voorliefde voor Italiaanse Youngtimers. Ik zag ze bijvoorbeeld in Domaso, waar ik mijn zomers doorbracht als puber.
Gelukkig heb ik mijn puberhorloges ook nog, waaronder deze:
Op Nerd bijeenkomsten zoals bijvoorbeeld ComicCon lopen flink wat babes ![]()
Speciaal voor @Cav mijn revue thommen uit 2017 of is die toch nog te nieuw?
1900
Heb je een zonnewijzer?
haha Dennis, nee dat is dat Orisje 22mm denk rond 1930, heb je toch wel eens gezien. Is trouwens door Assie ingepikt ![]()
Heb ik destijds aan Oris gevraagd of ze die wilde servicen, kon dus niet ivm de onderdelen. Loopt voor zo’n oudje nog prima hoor, maar ja moet wel onderhouden worden he!
Tof ding hoor! Z’n iets oudere broetje (Chronospace #1) staat hoog op mijn verlanglijst ![]()