Laat uw Audemars Piguet zien

Erg leuk om te lezen, wat een belevenis!

1 like

Van de week bij de notaris geweest om wat erfstukken op te halen. Waar ik 2 jaar geleden alleen gaf om de tijd die mn horloge aan gaf, zit ik tegenwoordig te kwijlen als ik er weer 1 in handen heb.
Vandaag het Audemarsje om m’n pols gedaan, maar helaas wat aan de grote kant. Het geeft echt een machtig gevoel, niet te vergelijken met de standaard klokjes die ik altijd droeg.

11 likes

Prima erfstukkie. :+1:

@Ronald had jij nog wristshots van de nieuwe 34mm RO?

1 like

Als ik geen gynaecoloog was geworden had ik voor het notariaat moeten kiezen :innocent:

Wat is er met die bezel gebeurd? (Diagonale brush)
Wel een niet-alledaags exemplaar. Gaaf om voorbij te zien komen!

1 like

Dat is er zo uit te poetsen, kijk ik doorheen :innocent:

1 like

Mooi te zien dat dat horloge gewoon gedragen is… niet dat verwijfde gedoe. Ga ik met die van mij ook doen en dan breng je hem na 7-10jr binnen voor service krijg je hem brandnieuw terug.

4 likes

Nope , wel even bepoteld bij de AD.
Horloge is zodanig dicht gesealed dat je hem niet om kan doen.

5 likes

Ik heb er natuurlijk weinig verstand van, maar ik vermoed dat het zo hoort. Het is namelijk ook bij de 6 het geval. Ik vermoed dat hiervoor gekozen is om de complicaties niet in de weg te zitten.

nee bezel is er vanaf geweest en niet goed terug geplaats
deze moet een schroefje naar rechts worden gedraaid

1 like

Ik probeer het referentienummer van het horloge te achterhalen, maar ik heb nog nergens eenzelfde kunnen vinden. natuurlijk het directe gevolg van mijn beperkte kennis. Op chrono en de ap site onder legacy geven niet meer informatie. Iemand enig idee of er nog meer bronnen zijn die hier helderheid over kunnen geven? Ik vermoed dat het horloge stamt uit eind jaren 90 of begin 00.

lijkt me dit te zijn :slight_smile:

1 like

Hoe vinden jullie dat zo snel!?!?

1 like

Omdat wij autisten zijn.

3 likes

16 likes

Deze staat daar ook te koop. Ik snap dit niet. Welke horlogemaker schroeft hem zo dicht? Wie durft hem zo te koop te zetten? Maar ja, wij hebben OCD, het gros van de klanten misschien niet :grimacing:

Van de 8 zitten er maar 3 goed!

Ah ik weet het, deze horlogemaker dacht ze net als bij Hublot alle kanten op hoorden te staan.

1 like

:rofl: :rofl: wat een flater

Dingen worden aan de achterkant geschroefd, aan de voorkant is het gewoon erin laten vallen… Erg slordig werk dit iig…