Laat uw Audemars Piguet zien

Nee, maar een 34mm APRO zie ik net zoals een 31mm DJ, niet voor ons geslacht.

Ik vond de 36mm APRO op het randje, bij mij dan.

5 likes

:heart_eyes: , love it :ok_woman:‍♀️

2 likes

ik kan die 37mm Royal Oak best APpreciëren, heeft iemand hem hier in deze maat?

2 likes

Yes, net binnen! :slight_smile:

33 likes

Proficiat! In het blauw zo te zien, in 41mm.

Hoe lang heb je gewacht?

37 toch? Erg mooi! Proficiat!

15450, dus 37mm - half jaar wachten ongeveer…

3 likes

Yes, groter staat mij niet. Thanks!

Nice! :ok_hand:t2: Welke dealer?

Erg fraai!

1 like

Wauw. Prachtig.
Dit vind ik toch wel de mooiste

1 like

Ik heb de gouden van Han destijds mogen bevingeren en die deed me helemaal niet.
Echter jouw foto is wel echt heerlijk!

1 like

Heel mooi zeg!

1 like

@braauw of wil je dat niet delen?

Lijkt me niet zo handig nee, wil niemand in verlegenheid brengen. Ik weet dat er overal lange wachttijden zijn.

1 like

Fair enough. Wel je eerste AP?

Jep!

Ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen! Ik ben vooraf jaar met een vriend van mij naar de fabriek geweest. Mogelijkheid gekregen om een boutique model te bestellen. Ze hebben recent laten weten dat hij voor de kerst geleverd zou moeten worden… blijf erbij dat het afwerkingsniveau echt fantastisch is tov bijv Rolex.

Ja dit is wel echt next level. Welke heb jij besteld? Ter vergelijk, Rolex maakt 25x meer klokken per jaar… dus dat verklaart ook wel iets :slight_smile:

Klopt. Vorig jaar bezoek aan de fabriek zie je daf ook duidelijk terugkomen. Van het atelier waar ze wijzerplaten geproduceerd worden tot aan het samenstellen van de uurwerken. Afwerking van ieder component vergt nogal wat tijd en kwaliteitscontrole.

Ik heb een 38mm chrono besteld met een grijze wijzerplaat. Het idee was om deze dan ook bij de fabriek op te halen incl. Verblijf in het nieuwe hotel. Het museum is inmiddels ook geopend. Door Corona gaat dit helaas allemaal niet lukken.

Heb overigens ergens in dit topic een heel verslag staan incl veel foto’s van die trip mocht je interesse hebben.

Edit; hierbij de link: Laat uw Audemars Piguet zien

2 likes