Laat uw Audemars Piguet zien

14 likes

Ik las in je NA topic dat je 'm wat strakker draagt dan een rollende Rolex. Hoe gaat dat met het warmere weer, beetje vol te houden?

1 like

Petite tapisserie met lange indices is :heart_eyes:

2 likes

Dat was na de eerste dag al voorbij. Ik hou er niet van als een horloge strak zit, dus extra schakel tussengezet!

2 likes

Don, hier een screenshot van de AP website zelf. Ik denk dat je moet concluderen dat exemplaren met scheve schroefjes niet per se namaak zijn, zie de rechter kant… Maar blijkbaar hoort het erbij.

Ik blijf het wel een heel mooi model vinden, maar die schroefjes grrr…

2 likes

Haha, herkenbaar. Ik neem me vaak voor een band netjes strak te dragen. Na een paar dagen geef ik meestal toe en loop ik erbij als een tweedehands autoverkoper.

2 likes

Nou voor dat geld verwacht ik wel dat een Zwitsers dametje een paar uur schroefjes gaat polijsten zodat het naadloos past… helaas weer een voorbeeld dat je niet betaald voor het product maar voor de naam die er op staat…wellicht toch maar een homage kopen?

1 like

Oeps…:scream:

Die is 37mm? Wel mooi formaat zo op de foto’s te zien?

1 like

Daarnaast ziet het er gewoon kut uit, zo’n rolladepols. Beter was losser. Niet overdrijven

1 like

Wat is er mis met dit?
Wordt niet snel verkocht

2 likes

“Mis” niets denk ik.

Maar two-tone is minder gewild. Vooral bij een Royal Oak (de aansteker van het “luxe-horloge-in-staal” segment) zou ik dat zelf minder snel kopen.
En quartz helpt ook niet.

3 likes

Bandje heeft zijn beste tijd gehad , en quartz :neutral_face:

2 likes

Die bandjes zijn om van te smullen, als ze nog strak zijn:

5 likes

Lekker hè? Het blijft heerlijk om te zien. Een beetje gedragen vintage valt plat op de caseback.

3 likes

Persoonlijk heb niet veel met AP. Vind de meeste RO varianten. fugly. Helaas is de enigste die me nog een beetje aanspreekt, de 34 mm alleen met diamanten ivm blauwe plaat te krijgen. Is dat niet iets voor @HanDavinci ? :zipper_mouth_face:

Mja die band heeft dan wel weer wat van een RO

Andere lijnen zoals de Jules te groot voor een dresser.

En qua quartz… Ik vind een GS al ach******* duur voor een tikkend iets… Mja SBGV225 met zijn blauwe plaat is wel erg moou

Een 34mm AP? Ik heb geen tampon in, wat moet ik met zo’n vrouwending? :joy:

Deze (ook TT) was een stuk vriendelijker geprijsd, en geen quartz.

3 likes

Zou je het überhaupt nog voelen als dat wel zo zou zijn?

2 likes

:joy::joy::joy: . Flats daar gaat mijn slok ardbeg.

Vind je een Nomos orion 35 ook een vrouwendag? :smirk:

Waar is Garth gebleven?

1 like