Laat ze zien: je vintage duikers!

Zo wordt het topic weer levend gehouden :joy:
Mooie exemplaren!

1 like

Kwam deze nog tegen in mijn foto archief:

3 likes

Ja, precies. Het is toch te gek dat je niet lekker door dit soort moois kan terug scrollen wanneer je als (aspirant) liefhebber op zoek bent naar een inspirerende grail diver. En dus ff door met die posts nu :muscle::muscle::muscle::muscle:

6 likes

Nog even een tweede kijkronde gemaakt - was mij teveel om in een ochtend te verwerken :dizzy_face:
En die Aquastar’s blijven toch speciaal valt me dan weer in zo’n bijzondere selectie duikers op.
Respect :muscle:

1 like

In de late uurtjes nog even een verwaarloosd topic checken… Mmwoaaaah, waar blijven al die hf’ers met die mooie diver collecties :roll_eyes:
Nog maar weer een desk divertje dan!

9 likes

Hier nog een aantal vintage duikertjes :diving_mask: :slight_smile:

7 likes

11 likes

Verdal submariner


Sportsdiver

7 likes

Top - dat zijn weer hele mooie :+1:t2::+1:t2::+1:t2:. Nu komt er schot in eindelijk. Even doorhakken dus :hugs:

10 likes

Wow, die 300 blijft toch een unieke klassieker :anchor:

2 likes

Er zwemmen ook nog een aantal Seamaster 120s rond. Enfin hier een zeldzamer exemplaar:

7 likes

Dank! Ben er erg blij mee. Leuk extraatje is dat ie in, volgens mij, 1967 origineel in NL is geleverd ook. En dan heb ik ook de originele 1039 band er nog bij.

1 like

Hier dan ook maar even :diving_mask:

8 likes

Dit zijn voor mij toch de attractieve dials :ok_hand:- ook al heb ik nog nooit eerder één Portex gezien :male_detective:
Net zo min als die gave Lagonda van

Mooi maar das heul geen diver toch?

1 like

Sorry, je hebt gelijk. En 't is eigenlijk gewoon niks :roll_eyes: maar hij verstopt zich al jaren tussen twee Helsa desk divers, en deze vind ik net iets fotogenieker :stuck_out_tongue:

1 like

Nieuwsgierig nu…en heb je dat nog via een Omega certificaat laten bevestigen? Misschien toch de moeite/investering waard ?!

1 like

Inderdaad ja, via extract of the archieves.

1 like

Top, ik stel dat al jaren uit…:roll_eyes:

Daarom viel ik er ook op. Voor een leuk prijsje op de kop kunnen tikken bij een veiling. Zweeds illuster merk. Had destijds schijnbaar een hele goede naam. ETA2472 aan boord.

1 like