Het valt me op dat er de laatste tijd (gelukkig) weer veel aandacht aan de Speedmaster geschonken word op het het Forum.
Om dat te vieren heb ik mijn Speedmasters allemaal in het bruin gestoken, en ik moet zeggen… Bruin staat ze goed.
105.003-64 met een Kamelen band van Stowa
105.012-66 met een Hirsch Riva
145.022-69 met een Omega Dynamic Chrono band
3594.50 ('57 Replica) met originele Omega bruine band
311.32.42.30.13.001 (Bruine plaat, is slecht te zien op deze foto, met saffier boven en onder) met de originele Omega bruine band.
Heb je foto’s van Speedies op bruine band…laat ze hier zien
Het valt me op dat er de laatste tijd (gelukkig)
weer veel aandacht aan de Speedmaster geschonken
word op het het Forum.
Om dat te vieren heb ik mijn Speedmasters allemaal
in het bruin gestoken, en ik moet zeggen… Bruin
staat ze goed.
105.003-64 met een Kamelen band van Stowa
105.012-66 met een Hirsch Riva
145.022-69 met een Omega Dynamic Chrono band
3594.50 ('57 Replica) met originele Omega bruine
band
311.32.42.30.13.001 (Bruine plaat, is slecht te
zien op deze foto, met saffier boven en onder) met
de originele Omega bruine band.
Heb je foto’s van Speedies op bruine band…laat
ze hier zien
Ik heb ze niet…en als eerlijk ben vind ik het geen pan zo`n bruine band.
Ik zou hem altijd op de stalen band laten.
IK weet nooit wat ik moet denken van een Speedy aan bruin leer. Die van mij hangt aan een zwarte Hirsch Carbon en daarvóór aan zwart leer. Op een of andere manier vind ik zwart het best bij de Speedy passen - of staal uiteraard.
Overigens vind ik wel dat bruin leer het horloge iets vintage-achtigs geeft en dat bevalt me op een of andere manier wel weer. Maar of ik die van mij aan een bruine leren band zet…?
@Louis, Hoewel het leuk is om af en toe wat nieuws aan te schaffen vind ik dit persoonlijk geen goede deal. Afgezien van het feit dat ik de PO mooier vind zou ik ook zeker niet voor deze versie gaan. De eerder aangehaalde versie met witte plaat en blauwe wijzers heeft dan meer mijn voorkeur. maargoed, bloed kruipt waar het niet gaan kan;)
@Nivelacuso, indrukwekkende verzameling en bruin staat ze zeker niet slecht!
Dit was om te proberen en zit er nog steeds om.
En dit bandje wat slechte een paar euro kostte op de Rikketik vertoond nog steeds niet deze verschijnselen welke al na een paar weken kwamen op de org.
crocoband van de PO.
De PO zit ook nog aan band van zelfde leverancier als de beige maar dan in oranje en die wordt ook nog niet kaal.
Speedy op mooi bruin kan echt wel, zwart en velcro kunnen ook echt mooi zijn,
staal is heus niet altijd het mooist want een Speedy op NATO is er nl. ook nog:D:D:D