Laatste aanwinst(je)

Bij de Kijkshop zag ik gisteren deze liggen voor € 6,99.
's Avonds aan mijn zoontje van 10 gevraagd of hij geen horloge wilde hebben. Glazige blik: “ìk? Een horloge? Wat moet ik daar nou weer mee!”

Toch maar voor hem gekocht en straks krijgt hij hem. Al doet hij hem alleen maar om als hij buiten gaat spelen zodat we hem tenminste kunnen zeggen dat hij 18:00 uur binnen moet zijn.
Zal kijken of ik vanavond een kidswristshot of pocketshot kan maken.

Leuk! Eerste horloge, dat is er eentje om niet meer te vergeten.

Mijn beste,

Ziet er gewoon goed uit deze stoere klok voor je zoontje.
En:
“Jong geleerd, is oud gedaan“.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

En zo verspreidt de epidemie zich dus… :wink:

goede zaak, al willen ze geen horloge gewoon opdringen :wink:
nee geintje … ik merk het ook aan m’n nichtjes (die zijn nu net iets ouder)
we hebben ze alle twee een horloge gegeven maar helaas heeft dat niet geholpen en kijken ze liever op hun mobiel …

laatst hoorde ik ze over hun hippe mobieltjes, en sprak ik ze erop aan dat die over 3 maanden al weer erg veroudert zijn maar een mooi horloges tijdloos lang mee kan :wink:
we proberen het gewoon toch

nu willen ze als ze 18 worden alle twee wel net zo’n horloge als hun tante …

ze hebben alleen het besef nog niet dat wij daar ook een hele tijd voor moeten werken en het helaas of misschien ook maar goed ook niet in de schoot wordt geworpen :wink:
dus als we niet binnen een paar jaar de staatsloterij winnen zal het voor hun jammer genoeg niet gebeuren :wink:

Vanwege een klusje in huis (zeil leggen in de keuken) zijn foto’s maken erbij in geschoten maar dat ga ik vanavond wel goed maken.
Hij was er in ieder geval erg content mee en wilde gelijk alle functies weten. Wel lastig om iets uit te leggen terwijl hij wild drukkend alle functies uitprobeerde en niet wachtte tot ik klaar was met uitleggen.
De lichtknop was zwaar favoriet. Hij wist mij ook te vertellen dat hij ermee kon zwemmen, wijzend op de tekst “water resistant” op de band.

Hij dacht ook nog zo’n beetje 11 extra drukknoppen te vinden die uiteindelijk alleen maar voor de sier bleken te zijn…(:smiley:

Leuk klokkie zeg!
Zie steeds meer leuk spul voor de kids.
Nog effe en het is niet alleen ‘pappa’s hobby’ meer.:frowning:

gr Ron

Zo’n stoere klok hoort bij zo’n stoere vent(tu)

Afgelopen zaterdag zat ik met zoon en dochter ergens koffie te drinken en iets te eten. Aan een naastgelegen tafel zat een kerel met zijn gezin. Die vent had geen rust in zijn kont en stond steeds op om weer iets te gaan doen, ik werd er niet goed van.
Toen ik tegen de kids zei dat ik mij ergerde aan die vent en dat hij geen 10 seconden kon blijven zitten ging mijn zoontje de tijd opnemen. (:smiley:

Vet Cool :slight_smile:

Bruut!

Zo zijn kinderen op die leeftijd, geniet er maar van, ze zijn snel genoeg groot, en dán… :D:D:D

tjvreeken Schreef:

Zo zijn kinderen op die leeftijd, geniet er maar
van, ze zijn snel genoeg groot, en dán…
:D:D:D

Pfff, tell me!
De oudste (13) moest UGG’s hebben! Voor die prijs daarvan kan je een leuk klokkie kopen…X(
Oh, eeeeh, UGG’s zijn hele lelijke overprijsde laarzen die meiden móeten hebben want anders horen ze er niet bij.
Nèt zoiets als Seiko’s hier…:smiley:

Thehaguedragon Schreef:

Oh, eeeeh, UGG’s zijn hele lelijke overprijsde
laarzen die meiden móeten hebben want anders horen
ze er niet bij.
Nèt zoiets als Seiko’s hier…:smiley:

Hehehe :smiley: Ik denk dat als je UGG’s en Seiko’s hier vergelijkt dat de Pek & Veren snel tevoorschijn worden gehaald. Begin maar vast te rennen. :slight_smile:

MartinB Schreef:

Thehaguedragon Schreef:


Oh, eeeeh, UGG’s zijn hele lelijke overprijsde
laarzen die meiden móeten hebben want anders
horen
ze er niet bij.
Nèt zoiets als Seiko’s hier…:smiley:

Hehehe :smiley: Ik denk dat als je UGG’s en Seiko’s hier
vergelijkt dat de Pek & Veren snel tevoorschijn
worden gehaald. Begin maar vast te rennen. :slight_smile:

Hmmmm, met welk horlogemerk zijn UGG’s dan eigenlijk te vergelijken?
Bestaan er klokjes met een schapenvachtje? Bandjes van schapenleer zullen er best wel zijn…:slight_smile:

Ik denk dat Swatch ongetwijfelt wel zo iets heeft liggen in zijn collectie.

Thehaguedragon Schreef:

MartinB Schreef:


Thehaguedragon Schreef:



Oh, eeeeh, UGG’s zijn hele lelijke
overprijsde

laarzen die meiden móeten hebben want anders
horen
ze er niet bij.
Nèt zoiets als Seiko’s hier…:smiley:

Hehehe :smiley: Ik denk dat als je UGG’s en Seiko’s
hier
vergelijkt dat de Pek & Veren snel tevoorschijn
worden gehaald. Begin maar vast te rennen. :slight_smile:

Hmmmm, met welk horlogemerk zijn UGG’s dan
eigenlijk te vergelijken?
Bestaan er klokjes met een schapenvachtje? Bandjes
van schapenleer zullen er best wel zijn…:slight_smile:

Ik heb hem net mijn zoontje laten zien hij wou er meteen ook een hebben dat word zaterdag maar even naar de kijkshop rijden bedank voor de tip

gr Pieter