Laatste aanwinst poljot aeronavigator

Bij deze wat foto’s van mijn laatste aanwinst.
Redelijk impuls-aankoop te noemen. Twijfelde even tussen doorverkoop of toch houden, maar denk toch dat hij mag blijven.
Genoeg gepraat jullie willen foto’s!!




Ik heb gekozen om de originele achterkant er op te houden ipv een zichtbodem. Want hoewel het uurwerk zeker gezien mag worden vind in de achterkant met inscriptie ook zonde om te vervangen.

Nog wat data.
Kaliber3603 handopwinder 18 steens +/- 41 uur gangreserve.
Doorsnede 47 mm
mineraalglas
gelimiteerde uitgave van 200 stuks

niks mis mee. Is toch gewoon een mooie Flieger.(tu) Niet verkopen dus.
Veel plezier er mee.

Groet,
Arno.

Hallo eric128,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mooie klok:~
Ik zou hem ook houden.

Veel draagplezier toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Herman

Hij is groot, hij is zwart. Helemaal eigentijds dus. Ik zou voorstellen hem te verkopen nu deze eigenschappen nog “hot” zijn.

Gefeliciteerd met de aanwinst! Altijd leuk een nieuwe klok:)

Echter,ik ben niet zo weg van die zwarte kast. Mij te modern:D

Ik vind hem mooi (tu) ik houd wel van groot, ben ik zelf ook :wink:

Veel plezier ermee,

Martin

Heel mooi klokkie, echt.:slight_smile:

Mooie flieger. Doe voorzichtig met de schroefkroon. Beter niet in één richting blijven draaien met opwinden (dan wil de kroon weleens onbedoeld de schroefdraad ‘pakken’). Liever zachtjes heen en weer draaiend opwinden.

Mooi hoor, geniet ze!

mvg, Frans

Fraai horloge, hoor! (tu) Ik vind het rood leuk in contrast staan met het wit op de zwarte wijzerplaat. Mooi!

Vind het echt een topklok, best een mooie combinatie met zwart ook. Ik heb die van mij nu al weer ruim een jaar en ben er nog steeds erg tevreden mee:

Veel plezier met die van jou!

Groeten,

Stefan

Mijn beste,

Proficiat met deze eigenzinnige ‘Poljot’.
Een horloge welke je zeker in je verzameling dient te houden. Al is het alleen maar voor die betoverende, gevleugelde achterzijde.

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Dit is mijn derde handopwinder en ze voelen allemaal weer verschillend. Deze “valt” bijna als ware het een versnellingsbak in de opwind danwel verstelstand.
Voelt erg prettig aan.