Laatste aanwinst van het jaar! een tissotT-touch trekking

Nou vandaag begon als een pech dag (lekkage aan het dak, de auto kon de garage niet uit, pokkeweer, en ik moest met de tram, en de pinautomaten waren overal stuk, enz enz), maar mijn dag is toch weer goed gekomen door een nieuwe aanwinst!

Het is een Tissot T-touch trekking titanium geworden, vandaag had ik hem om en ik was ook meteen weg van het horloge, en ondanks dat ik het horloge nu volg op ebay, kon ik hem niet terug leggen bij de juwelier, ik wilde hem meteen meenemen en dat heb ik dan ook gedaan, bijkomend voordeel is dat het bandje meteen op maat is gemaakt, dus dat scheelt weer beunen voor mij…

Hoe dan ook ik vind hem geweldig, hij draagt lekker, en staat gewoon stoer, is onopvallend en groen, de functie kent iedereen wel, dus tijd voor foto’s…




1 probleem ,het horloge budget is er gewoon doorheen nu, dus geen nieuwe aanwinsten meer voor Floris, ik kom nog wel met een topic want er zijn nog bandjes onderweg voor de Malvern van Christopher ward, maar dan is het over!

Hele mooie klok. Lekkere hoekige afwerking. Hij zou zo uit een Star Wars film kunnen komen.

mooi horloge ! is deze nu wel goed waterdicht ?

Mooie vormgeving! Maar dat dit de laatste is van het jaar? Geloof jij het zelf? :smiley:

Ik ben vooral te speken over de manier waarop de knoppen “verstopt” zitten.

Ik wist niet dat ze in NL ook met die mooie dozen + boekjes verkocht werden, toen ik mijn eerste kocht was dat nog niet zo.

Draag hem met veel plezier.

ps
ik had je band ook wel op maat gemaakt… ritje naar Hilversum en je had hem goedkoper mee kunnen nemen.

Ik ga het niet uitproberen daar heb ik de monster voor!

Ja echt waar hoor…denk ik!

Ik heb helemaal niet aan je gedacht Rob, als ik aan Rob denk denk ik aan Monsters, maar jij verkoopt ze ook, ach ik kon de auto vandaag toch niet pakken, dus dan had ik dat ritje met de fiets moeten maken…

Ik zou ook zo uit star wars kunnen komen hoor, dus past perfect!

Floris, mooie aanwinst deze Tissot. Ik ga er ook nog eens aanschaffen. Ben er nog niet helemaal uit welk model.
Kan me voorstellen dat je deze gaaf vindt.

Heel veel plezier er mee. Ik zit ook nog te wachten op de Malvern bandjes.

floris Schreef:

Ja echt waar
hoor…
denk ik!


Moet lukken hoor Floris:

Het academisch jaar loopt van september tot september, overeenkomstig het studiejaar van universiteiten en scholen. Dit in tegenstelling tot het kalenderjaar, dat loopt van januari tot januari.

Waterdichtheid: 3 atm…

T-Touch Expert serie is 10 atm, maar die kost een sloot geld meer.

robbie409 Schreef:

Waterdichtheid: 3 atm…

T-Touch Expert serie is 10 atm, maar die kost een
sloot geld meer.

Ik zag ze ook roze\geel goud op internet, nooit in het echt gezien maar weet nog niet of ik die zo mooi vind, is dat dan de expert serie?

3 atm mag je toch niet mee zwemmen normaal, in het boekje staat dat het wel kan?

Ja ik zit ook ongeduldig te wachten, heb je toevallig ook een stalen band genomen?

Ziet er goed uit met die groene wijzerplaat(tu), gefeliciteerd.

mooi

Dat ziet er goed uit, zeg, met die groene wijzerplaat! (tu) En die strakke vormgeving vind ik ook erg apart!
Ik wens je veel plezier van dit mooie klokkie, enne… benieuwd of dit inderdaad je laatste nieuwe aanwinst van dit jaar is… :wink:

Mooi horloge! Bijzonder die groene wijzerplaat; m.i. het beste passend bij de functies. Ik kan me overigens voorstellen dat juist bij dit horloge een rubberband prettiger is. Heb je bewust gekozen voor de titaniumband of voor de groene wijzerplaat?
Verwacht je het compas, de temperatuurindicatie e.a. functies ook te gaan gebruiken of gaat het je om het idee?

't Is dat dit horloge qua prijsklasse ver boven m’n budget uitstijgt, maar qua functionaliteit zou die beslist hoog eindigen in mijn top zoveel voor vakantiehorloges.

Ik vind het idee achter T-touch geniaal, maar ik kom er zelf niet goed mee uit de voeten. Hier is een Navigator 3000 in huis, maar meer dan de tijd aflezen doen we er niet mee. 'k blijf knoppenangst houden :frowning:

Ik had ook een Navigator. Cool hoe je de intensiteit van het rode backlight kunt veranderen. En elke dag een andere alarmtijd / alarmtoon is ook best leuk.
Voor de rest kwam ik er ook niet goed uit, heb hem dus verkocht.