Hoi,
afgelopen week van een oom een kistje met horloges gekregen (30 stuks). Op zich niet veel aparte klokjes erbij maar 1 sprong eruit en wel deze Tissot Visodate Seastar, goedlopend. Mijn dag was wederom goed.

Hoi,
afgelopen week van een oom een kistje met horloges gekregen (30 stuks). Op zich niet veel aparte klokjes erbij maar 1 sprong eruit en wel deze Tissot Visodate Seastar, goedlopend. Mijn dag was wederom goed.

Leuk ding(tu) Er zijn forumleden die helemaal uit hun dak gaan van die open ‘6’ op de datumring:D:D
Ik moet stiekem zeggen dat ik het ook wel gaaf vind;)
Mooie aanwinst (tu)
Ik vind die vorm van het datumvenster een erg mooi detail.
Groeten,
Martin
Heel apart…ga je hem zo laten of krijgt hij een make-up?..daar zit ik eigenlijk mee…moeten de oudere horloges hun patina houden of weer show-room staat verkrijgen? Misschien iets voor een nieuwe discussie??
Veel plezier!
groet, justin
Ik ga hem zo laten, heeft zijn charme vind ik. Trouwens ik draag ook al mijn horloges (ca 100 stuks) met regelmaat. Bijna dagelijks een andere.
Goede keuze (tu)
Bij oude horloges vind ik het tot op zekere hoogte erg mooi als je de geschiedenis (patina) kunt zien.
Mijn beste,
Dat deze verworvenheid jou dag in een goed dag-licht plaatst moge duidelijk zijn.
Een horloge met een heldere, rustige uitstraling welke zich met verve om de pols laat gespen!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit bekoorlijke horloge.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Een open 6!!!

Leul! Bedankt voor het delen!
gr. Roel
Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Een open
6!!!
Leul! Bedankt voor het delen!
gr. Roel
Zie je wel:#
Dan heb ik eindelijk iemand gevonden die dezelfde “afwijking” heeft als ik…ik kan soms tig keren per dag het horloge wisselen…geeft een fijn gevoel…en vooral de oudjes die het gevoel van vroegere tijden doen herleven…ik maak ze ook niet op…maar laat ze als ze zijn…wel zorg ik dat ze technisch in orde zijn…
Groet, Justin
Goh, ik dacht dat ik een van de weinige was met een horloge “tik”. Maar gelukkig zijn er nog veel meer.