Laatste aanwinst

Dit is mijn laatste aanwinst.

Reactie van mijn vrouw: Wat een kermishorloge.:X

Groetjes,

Eddie

Is er kermis bij jouw in de buurt, misschien daarom denkt je vrouw dat je die met de hijskraantjes gewonnen hebt op de kermis…:wink:

Gefeliciteerd! Maarre…

een beetje gelijk heeft je vrouw toch wel :wink:

groet
Mark

leuke klok en ik ga de volgende keer op de kermis rondkijken voor een
dergelijk horloge. Niks mee mee.

Doet u mij die kermis dan ook maar, enne helaas vrouwen die oog hebben voor horloges hebbie wel maar nie veul helaas, van die dingen dus.

Arjay

Hallo, eddie,

Leuke Poljot, die Blue Angel! (Toch?). Als je die op de kermis zou kunnen winnen, ben je volgens mij spekkoper. Gefeliciteerd! Met glasbodem?

Groeten, Tom Vreeken.

Hey Eddie,

Helemaal niks mis mee ! Ik heb net dezelfde.
Maar zet hem eens op een stalen Poljot-band - oogt ie twee keer zo sjieker ! :wink:

Is dit je laatste aanwinst…dat zou jammer zijn. Ik weet niet hoe oud je bent, maar dan moet je er wel lang mee doen :wink:

Volgens mij is ie best wel mooi als je 'm iets beter zou fotograferen :smiley: En vrouwen en horloges… nou ja.

Gefeliciteerd, leuke aankoop.

Ruud

Geen verkeerd horloge Eddie, deze Breitling Navitimer kloon,
maar de foto’s zijn werkelijk belabberd,
kun je beter een mooie foto van 't net plukken en die er bij zetten.
of in ieder geval die blauwe zee wat wegknippen, dus zoiets:


groet, André

Mooie aankoop (tu)
Een Blue Angel is een mooie Rus maar door jouw foto`s lijkt het inderdaad wel een beetje op een kermishorloge.

mooie aanwinst.

Misschien kun je naar je vrouw een lullige opmerking maken, zo dus jij vind dit een kermmis horloge, dan vind ik jou een kermis attractie.

Bedankt voor jullie reacties-eeeehhh jaa De fotos zijn inderdaad belabberd, maar ik ben überhaupt blij dat ik ze geplaatst heb gekregen; ben helaas niet zon comp-nerd.En mijn vrouw heeft hem wel in het echt gezien. Maar inderdaad vrouwen en horloges (td)-Neen , er zit geen zichtbodem in.
Ik zal tzt eens kijken of ik er een ander bandje aanzet.
En nee dit is niet mijn laatste maar mijn laatste nieuwe :wink:

Groetjes,

eddie

Master-Fan Schreef:

mooie aanwinst.

Misschien kun je naar je vrouw een lullige
opmerking maken, zo dus jij vind dit een kermmis
horloge, dan vind ik jou een kermis attractie.

Beter niet doen, dan zal het pas ECHT zijn LAATSTE horloge zijn :smiley:

Niets van aantrekken wat je vrouw ervan zegt, als je hem zelf maar mooi vind, dus lekker dragen dat horloge :wink: