Kortgeleden weer een camreraatje aangeschaft en eindelijk foto’s kunnen maken van mijn laatste aanwinsten.
gr.
Peebee
Kortgeleden weer een camreraatje aangeschaft en eindelijk foto’s kunnen maken van mijn laatste aanwinsten.
gr.
Peebee
Mijn beste,
“De ware horlogecollectioneur is een toonbeeld van zelfbeheersing“!!
Doch als ik jou laatste verworvenheden aanschouw, dan moge duidelijk zijn dat het maar goed is dat het bedwingen der horloge-hartstochten, zich doet ontaarden in een weloverwogen keuze voor het: ware, het schone en het zuivere!!(tu)
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze sublieme horloges.
Orologio Signaturis Temporis.
mooie chrono’s hoor
Mooie collectie (tu)
Radjoe
Mooie foto’s, heb je er ook een van je camera? (geintje
)
Wat een mooie verzameling nieuwe aanwinsten, ze zien er ook allemaal toppie uit (tu)
Gefeliciteerd en veel draag/(be)kijk(s) plezier gewenst!!!
mvg, Frans
Das mooi spul(tu) Die Citizen is erg fraai!
Man, ik ga hier spontaan van kwijlen! Mooi! ::o
Wat een beauty’s… Hier gaan een hoop mannen van dit forum vannacht van wakker liggen.
Grt, Frank
Het eerste horloge (Citizen) is waanzinnig. Ik hoor trouwens weinig over Citizen,
welke is nu beter Seiko, Casio of Citizen?
welke is nu beter Seiko, Casio of Citizen?
Seiko: behoorlijk innovatief, zie hun Spring Drive: http://www.seikospringdrive.com/flash.html?soundOn=0
Casio: wordt gebruikt door NASA: http://en.wikipedia.org/wiki/DW-5600E#cite_note-0
Citizen: ook een manufacture met een brede ‘range’ aan toepassingen (radio controlled, duikers, Eco-Drive, enz)
Alle drie maken ze goede horloges, maar voor een verschillende doelgroep, denk ik.
Over het algemeen wordt, zeker op dit forum, Seiko toch wel het meest gewaardeerd, maar Citizen is met een inhaalslag(je) bezig!
Mooi!!! die Citizen. Prachtig! Gefeliciteerd!
De Seiko’s en Citizen’s … Die chronografen :}
Volgende Rikketik zal ik daar (misschien) toch maar eens werk van moeten maken …
MOOI
koele citizen zeg!
Mooie klokken heb je, een overwogen keuze zo te zien.
Valt ook op dat ze in een zeer mooie staat zijn.
Gr, Erik
Mooie collectie in een mooie staat.
Je bent lekker bezig 
Die eerste vind ik de leukste. Ik heb 'm ook met groene plaat. Leuk die tweekleurige kast he?