Nóg één NA incoming today … van HorlogeVandaag …
Gefeliciteerd alvast! Ik ken het merk niet, maar het is een volwaardige duiker met 200m wr en een kast van maar liefst 50mm.
Zie 'n overeenkomst met een Chris Ward.
Ik vind het ook wel iets weg hebben van de vintage Tag Heuer duikertjes.
Wel leuke vintage vibes en heel betaalbaar. Congrats!
Ja, dat zal de L2L wel zijn, lijkt me.
Ik ben eens op de website gaan kijken, ook daar zeggen ze 50mm. Volgens mij is dit gewoon een flinke jongen
Mjah, als ik naar de plaatjes kijk, zou dan de datum volgens mij een stuk meer naar het midden moeten staan, aangezien het gebruikte uurwerk gewoon een standaard maat is; geschikt voor horloges van max een mmtje of 40. Daarnaast heb zou dan het dan de lugwidth iets van 24 of misschien wel 26mm moeten zijn. Dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk. En in dat idee word ik gesterkt door deze ‘aanbieding’ van een hier niet nader te noemen ‘aanbiedingssite’. Hier heeft men het over een horloge van 43mm, met een lugwidth van 22mm. Dit lijkt mij een stuk waarschijnlijker.
Erg waarschijnlijkt lijkt het me inderdaad niet, maar toch opvallend dat notabene de ‘eigen’ website foutieve informatie bevat
Nee, dat maakt 't er niet echt duidelijker op, idd.
Mooi horloge maar een bruto adviesprijs van €650 is uit de lucht kasteel gevallen. Doet me denken aan de prijzen van Invicta.
Ik zou het niet doen. Straks lijk je nog op één van de vele saaie mannetjesputters… zoals @Watchstick_81
Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan
Mooi man geniet er van
Alvast gefeliciteerd