Laatste van 2013

Gisteren opgehaald en aan de pols natuurlijk.
Ik vond het vreemd dat hij niet werd verkocht, maar daar heb ik prijstechnisch mijn voordeel mee kunnen doen natuurlijk.
Ik had nog geen Tissot en die mocht hier thuis niet ontbreken, zelfs mijn vrouw vond hem mooi en dat wil wat zeggen.
Mooi blauw met opgelegde indices, een heerlijke band waar mijn haar niet tussen kruipt en een redelijk gewicht.
Kortom, een mooie klok als laatste aanwinst van 2013.

een paar foto’s ook natuurlijk.

Bedankt voor het kijken en prettige dagen.

groetjes Lenno

Mooi klokje, uit Leusden toevallig?

Hallo Lenno ,

Geniet er van hij is je gegund , veel draag plezier
Met dank aan Jaap

Prettige Kerst

Vr. Gr
E.Dekker

Heel mooi!

Gr. Marc

Prachtige Tissot!! Veel plezier ermee!

Hij was inderdaad erg goedkoop, mooi dat je je voordeel ermee hebt kunnen doen (tu)
Vind het een geinige klok :wink:

Mooi exemplaar van Tissot. Draag hem voor lange tijd in goede gezondheid!

Groeten,
René :)-D

Een hele mooie aanwinst. Dit model wordt niet meer gemaakt en de nieuwe Seastar lijn is ronduit lelijk. Gefeliciteerd! Deze stond heel lang op mijn wenslijst. Ik heb hem ook meerdere malen bekeken maar mijn holrogevirus is bijna uitgewerkt.

Beetje veel tekst op de dial, maar vind hem verder prachtig.

Proficiat!

proficiat!

Mijn beste,

Ziet er bijzonder fraai uit!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral bij het dragen van deze uitblinkende Tissot.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

gefeliciteerd met je laatste dit jaar!

Mooi horloge! Van harte gefeliciteerd deze schitterende Tissot:)

Mooi horloge, ik kijk wel eens naar de versie met de witte wijzerplaat.

Mooi man.(tu) Veel genoegen met deze fraaie tijdmeter.
Is wel geen dressie maar wel helemaal goed.:smiley:

Grt,

Lone Ryder

Dank mensen, het is toch altijd weer leuk om wat nieuws te posten op dit o zo leuke forum.
Ik zoek er nog een mooie donkerblauwe band bij, ik heb al wat liggen te lopen zoeken op uhrenbandversand maar kom er niet uit.
Ik zoek een lekkere vette blauwe met witte stiksels en kan niets vinden, misschien heeft iemand hier een leuk idee.

groetjes Lenno

Gefeliciteerd!