laattijdig voorstellen, SOTC

Hallo iedereen,

ik participeer nu al een tijdje op dit prachtige forum, dus best ook even voorstellen. Ik ben Kristof, 36 jaar oud en trotse vader van een zoon van vier.

Mijn reis doorheen deze verslaving is tot nu toe als volgt verlopen:

vijf jaar geleden ben ik besmet geraakt door het virus. Gezien de korte incubatietijd volgde er als snel een eerste horloge, een armani… (little did I know).

Voor mijn vader zijn 60ste besloten we een tag heuer GMT te kopen. Bij het bezoek aan de juwelier bleek dat alle medicatie tegen het virus tevergeefs zou zijn. Vanaf toen was het gewoon leren leven met de aandoening. Ik stapte er buiten met de wens ooit een tag heuer aquaracer te hebben (again, little did I know)

Al snel volgde mijn eerste automatic, de longines Hydroconquest

Een half jaar later had ik een weekend parijs geboekt met mijn toen 5 maanden zwangere vriendin. Long story short, we hebben er nog vijf dagen extra in het ziekenhuis doorgebracht owv complicaties met de zwangerschap. De avond voor de problemen deze tissot gekocht. Needless to say, deze gaat er nooit uit…

Nog een half jaar later weer een opwelling van symptomen. Mijn droomhorloge moest er komen, de tag aquaracer. En in wit, om wat kleur toe te voegen. Dus de kerstperiode mooi doorgebracht met horlogeshoppen en de knoop doorgehakt

Dit was ondertussen de derde keer dat ik mijn vriendin had gezworen dat het genoeg was. Dit was mijn laatste.

Half jaartje later gaan we een longines kopen voor de 60ste verjaardag van haar vader. Ik kan toch moeilijk een juwelier buitenstappen zonder iets voor mezelf te kopen. Niet???

Maar blijkbaar was dit nog niet genoeg. Als trouwe formule 1 kijker ben ik duidelijk gevallen voor de rolex marketing machine. Eerst mijn oog laten vallen op de oyster perpetual met blauwe dial. Bij het proberen viel deze tegen, maar mijn god, de explorer 1 greep me bij de keel. Dus weer een fijne kerstperiode met tal van bezoeken aan de juwelier tot het zover was

Dit was echt het einde. Ik had meer dan ik ooit had durven dromen…

tot ik eind vorig jaar een promotie maak. Dit moeten we vieren, niet ? Dus op zoek naar een beloning. Ik had lang vastgehouden aan het idee van een sub, maar de nieuwe breitling SOH sprak met ook enorm aan. Dus na weer een kertsperiode…

Dit resulteert in volgende state of the collection

Gisteren al even hint gegeven aan vriendin dat komende kerst de sub er toch komt. Aan dit tempo denk ik dat ze zich tot de islam gaat bekeren zodat we geen kerst meer vieren…

grtn

Kristof

64 likes

Welkom hier. Smaakvolle collectie :+1:

Welkom

Welkom, doe mij 3 zulke kerstfeesten!

Salaam

Bedankt!

Kerst staat bij mij vreemd genoeg echt gelijk aan onderzoek doen naar horloges, kerstmarkten bezoeken om even binnen te wippen bij juweliers, enz.

Ik ben zwiezo al verzot op de kerstperiode, maar met een horloge in het vooruitzicht nog meer.

Welkom! Mooie collectie en snel opgebouwd;-)

Van harte welkom :clap:

Welkom hier!

Welkom

Haha, wat een verhaal! :+1:t2: Leuk voorsteltopic, welkom hier en veel plezier gewenst! Groet, Willem-Jan

Welkom!
Mooie collectie!:+1:

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom! Terwijl ik mijn vrouw voorlas dat wij dus niet de enige zijn met deze discussies zegt ze “het is dus een virus, een ziekte?!”… zou ze er dan nu begrip voor krijgen nu ze dit weet? :+1:

1 like

Welkom

Van harte welkom! Erg mooie collectie, met name de Aquaracer! :smile: :+1:

heel simpel: als ze er geen begrip voor opbrengen, zegt dat meer over hen dan over ons. Denken ze nu echt dat wij dit fijn vinden. Blijven ronddolen, op zoek naar een grail die toch niet bestaat.

Ik zou heel graag met naakte polsen door het leven gaan, maar ik kan het niet. MIJN GOD, IK KAN HET NIET…

2 likes

Welkom op het horloge forum, mooi dat je je eigen “kerstverhaal” hebt, zo ben ik meerdere keren per jaar jarig😀. Mooie collectie en veel plezier hier!

1 like

Mooi verhaal! Welkom hier, succes met de verslaving :wink:

Haha precies!