Lachwekkend

Het kan aan mij liggen maar ik vind dit een nogal lachwekkende advertentie die ik tegenkwam op MP, nog nooit eerder gezien dit model en naar ik vermoed is het ook geen echt model van Omega?

Oordeel zelf:

http://link.marktplaats.nl/451744777

In ieder geval wel limited :slight_smile:

Hij is echt. Staat er toch op… :smiley:

Mijn Hemel, het moet niet gekker worden…:X

Kopen kopen kopen (tu)
De deal van 2011!

Wout sla je slag!:smiley:

Het model bestaat wel, het is nl. de Omega Deville Limited Edition, gemaakt in een oplage van iets meer dan 2.000 stuks: 1.000 in geel goud met witte wijzerplaat, 1.000 in rood goud met blauwe wijzerplaat, 109 in platinum met een koperkleurige wijzerplaat en ongeveer 20 Skeleton uitvoeringen. Het horloge is geïntroduceerd in Basel in 1999.

Het is een 38mm klokje, 9mm dik, dus van voor de tijd van groter is beter. Het is uitgebracht ter ere van dr. George Daniels, de uitvind van het Coaxial caliber.

Maar als ik naar de foto’s kijk, dan denk ik dat we wederom te maken hebben met een verkoper die denkt snel even geld te verdienen met een replica, en dan nog een hele slechte ook als ik ze vergelijk met de echte foto’s!

Eric

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Zoals Eric al schreef, heeft dit model i.d.d. al Ltd. bestaan.
Echter… van het origineel loopt de wijzerplaat aan de zijkant iets schuin af en zijn de wijzers bladvormig. De secondewijzer van het origineel is gewoon staalkleurig en mist de rode tip.

Oftewel, het betreft hier een fake-Omega.