Heb vandaag prachtige foto’s van een Laco gemaakt. Wilde die graag met jullie delen (geen idee waarom eigenlijk). Waar zet je die dan neer?
Er is geen ‘Laco only’ topic. Eerst gekeken waar Laco’s staan. Hoofdzakelijk bij topics over Fliegers of iets met Made in Germany. Daarnaast ook veel Laco’s in het blauwe gedeelte…
Dus vanaf nu kunnen we allemaal onze Laco foto’s hier kwijt.
Bauhaus is tijdloos, bescheiden en elegantie. Laco Classics Weimar 40 met een donkergrijze wijzerplaat. Referentie 862070. Miyota 9015 automaat. Diameter van 40mm, lugbreedte van 20mm. Draag hem hier op de originele zwarte Laco NATO strap.
Dit topic moet ff omhoog.
Ik ben al lange tijd zoekende naar een “echte” Flieger, maar kwam er steeds niet uit
Mijn zoektocht naar info ging van IWC naar Oris en alles wat er tussen zit, zo ook Laco.
Het zou de Oris Big Crown Pro Pilot worden want voor een IWC heb ik het geld niet en Laco vond ik écht niet mooi totdat ik onderstaande Laco van @lugten in het Flieger Friday tegen kwam ( Laco Dortmund Erbstück) Ik hoop niet dat hij bezwaar heeft tegen het plaatsen van zijn foto KANONNE Dat dit bestaat !!!
De liefde is geboren
Ik ben er uit, het gaat de Laco Paderborn Erbstück worden (42 mm) maar dan in de lichtste veroudering, er zijn 3 niveaus van veroudering.
Ik heb de hele Laco website doorgespit en ben verkocht.
Zo blijkt nu dat eerste indrukken niet altijd opgaan, doorzoeken is het motto, dan komt het juiste horloge wel op je pad
Gaat ff duren voordat ik hem heb, de levertijd is aanzienlijk en dat komt door het proces om hem in de fabriek te verouderen (vererbstücken )
Deze gaat het dus worden, mijn vakantiegeld is dus nu al uitgegeven: